Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

Πονειρούπολη Δράμας 2008



Δεν έχω να κάνω σχόλια...


4 σχόλια:

mindstripper είπε...

Τι να πει κανείς ρε γαμώτο. Κι απ' ότι άκουσα έρχονται πάλι εκλογές ε; Δεν πειράζει, εγώ έχω την πίστη μου στην ψήφο του Ελληνικού λαού. Που στα λόγια είναι πρώτος πάντα, όπως και οι κύριοι του βίντεο. Είτε Γιάννης είτε Γιαννάκης, αυτό που θα δώσουμε, αυτό θα πάρουμε πίσω, όπως άλλωστε γίνεται εδώ και δεκαετίες.

Δε συνεχίζω, δεν υπάρχει λόγος άλλωστε. Φιλιά Άγγελε.

Filotas είπε...

Γεια σου mindstripper!
Θα τους τα ξηλώσουμε, θα το δεις!:)

Ανώνυμος είπε...

Ονειρούπολη, πονειρουπολη μάλλον καταντήσαμε πορδόπουλη αδέλφια.
Εγώ ψάχνω κάθε μέρα 20 λεπτά μια θέση να παρκάρω το αυτοκίνητο μου!!!
Μάλλον θα το παρκάρω πάνω στο παγοδρόμιο ή αλλιώς "παγκοδρόμιο" όπως λέει φίλος της περιοχής Φιλίππου.
Αλήθεια τι γίνεται ρε παιδιά με τον Μεγάλο Boss. θα αντέξει ο πάγκος αν πάει να πατινάρει....Κάθε πρωϊ χαζεύει από το δημαρχείο τον πάγκο και τρώει μπουγάτσα....
Άντε γεια!!!!!Μήπως Πάνε για πατσά????
Bill (;Oxi clinton)

Filotas είπε...

Αυτός μόνο για πατσά είναι! και χοντροκομμένος μάλιστα! Ο αρκούδος...

Πάνερμος...