Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

Ιδού εγώ εν πορεία...


Πάνε τρεις εβδομάδες που δεν καίω καπνό, αλλά οξυγόνο. Άδεια δύο εβδομάδες και η τσέπη επίσης, ότι ξοδέψω θα είναι σε βενζίνη, αλλά με τη "στάρλετ" μου κάποιες διαδρομές είναι απλησίαστες. Έτσι από σήμερα έχω ξεσκονήσει τα ορειβατικά μου, πήρα μακρυμάνικο μακό, αντηλιακό και σακίδιο εκστρατείας και αύριο πουρνό - πουρνό ξεκινάω για Χούμιστα, Τσακαλίν, Άγιο Πέτρο και πάλι πίσω στο Βώλακα...
Η πρόγνωση του καιρού κάνει λόγο για 32 βαθμούς μέγιστη θερμοκρασία το μεσημέρι και βροχή τις απογευματινές ώρες. Πιστεύω όμως ότι μέχρι το απόγευμα θα έχω επιστρέψει στη βάση μου...
Πέρσι είχα κάνει μέρος της ίδιας διαδρομής με αυτοκίνητο. Φέτος όμως τα μονοπάτια θα ξαναθυμηθούν τον ήχο των βημάτων μου κι ίσως από κάπου να με θωρρεί κάποιος αγαπημένος, φευγάτος πια...


Στη φώτο είναι η κορφή του Χούμιστα
και η αγαπημένη μου οξιά που αύριο θα της κάνω πορτρέτο...

2 σχόλια:

mindstripper είπε...

Καλά ταξίδια Angelito :)

Filotas είπε...

Καλά ταξίδια mindstripper!
Καλή μας χρονιά!

Πάνερμος...