Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2008

P.J. Harvey - Dress



Καλό Σαββατοκύριακο:)

7 σχόλια:

0comments είπε...

ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΕ!

pantelux είπε...

Δεν το είχα δει ποτέ το videaki!
Πού το ξέθαψες...
Απλά τέλειο!
Καλησπέρες!

maria_pin είπε...

Καλή βδομάδα και από μένα!! Και δεν αντέχω, θα το ρωτήσω..Τί γίνεται? Μετακόμισες? Πως και έτσι ένα ποστ τη βδομάδα?

Φιλάκια
χχχ

Filotas είπε...

Axa! Μαρία έχω αναλάβει το καράβι της εφημερίδας ΗΧΩ και δεν προλαβαίνω να κάνω ούτε τα στοιχειώδη προς το παρόν...
Να με συμπαθάτε ε?
Panty kai amig0 τα σέβη μου!
Ούτε εγώ το είχα δει το βίντεο...

Ανώνυμος είπε...

έναν καιρό, παλιά στο τέξας, είχα ακούσει ένα κομμάτι που δεν ήξερα τίποτα γι'αυτό. Το ξέχασα..
Μετά από χρόνο+ χάζευα στο internet και σκέφτηκα ν'αρχίσω να κατεβάζω στην τύχη τραγούδια..Κοιτάω γύρω γύρω στο δωμάτιο και το μάτι μου πέφτει στην αφίσα του Rockwave 2001 όπου είχα πάει (δυστυχώς για την μετέπειτα εξέλιξη μου) μόνο στην πρώτη μέρα (Cradle of filth, Savatage, Less than Human, Judas Priest, καταλαβαίνεις..) Και σκέφτομαι:"δεν κατεβάζω αυτή την P.J. Harvey να δω τι λέει;;" Και φυσικά πέφτω πάνω στο κομμάτι που είχα "ξεχάσει", το "Place called Home". Από τότε κόλλησα και ομολογώ ταπεινά ότι ούτε εγώ είχα δει το video μέχρι τώρα...

Κουράγια angel!
(+sorry για το μεγάλο σχόλιο-αφήγηση-ανάμνηση) :P

Filotas είπε...

Καλέ purplebubles πως τα καταφέρνεις και με αιφνιδιάζεις πάντα?...
άργησες λίγο να την ανακαλύψεις, αλλά πιστεύω να ανταμείφθηκες...
(Λατρεύω τα μεγάλα αφηγηματικά σχόλια!)

Ανώνυμος είπε...

:P έτσι είμαι εγώ.. εκεί που δεν με περιμένεις, τσουπ! εμφανίζομαι :) αυτό που με ρωτάς, αν εννοείς στο blog σου, κανένα πρόβλημα. (διάβασα προχτές ότι εγκρίθηκε η κατασκευή κέντρου διαλογής ανακυκλώσιμων υλικών στη Δράμα) από την έγκριση μέχρι την κατασκευή και λειτουργία είναι μακρύς ο δρόμος αλλά δεν μπορώ παρά να ελπίζω ότι κάτι επιτέλους κινείται.. Λες να διάβασαν το post ή έχουνε κι άλλα λεφτά να φάνε; εγώ πάντως θα το παρακολουθώ το θέμα.

Ακόμα ένα μεγάλο σχόλιο, εξαιρετικά αφιερωμένο αφού τα λατρεύεις :)

Πάνερμος...