Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2007

"Καιρός φέρνει τα λάχανα, καιρός τα παραπούλια"...

..
Anonymous - proigoumenos,
τα ερωτήματα σου κάθε άλλο παρά ερωτήματα είναι. Και στα δύο σου σχόλια.

Aν σε έθιξα στην απάντηση μου να με συμπαθάς!
Αν νομίζεις όμως το ότι επειδή δεν σε ξέρω, πρέπει να δεχτώ ανώνυμες "καταγγελίες" για οποιoνδήποτε στο Calle Drama, είσαι γελασμένος.

Ξέρω πολύ καλά τι τρέχει στην Δράμα, όπως και ξέρω πολλά περισσότερα για το θέμα που έθιξες...
Αν θέλεις να συζητήσουμε οτιδήποτε, στείλε μου ένα mail, δεν έχω κανένα πρόβλημα...

Να είσαι καλά!:)
Angelito
P.S.: Sorry everybody. Moderation is boring, but it is also a very nice song from Astronauts...

8 σχόλια:

ENAS=KANENAS είπε...

Άγγελε μπορείς να είσαι ήσυχος ότι η Δημοτική αρχή αγαπάει το πράσινο. Αυτός είναι και ο λόγος που αποφάσισε να προχωρήσει στην οικοπεδοποίηση του κήπου με την ίδια μέθοδο που χτίστηκε και η Αττική. Πρώτα μερικά σπίτια ανάμεσα στα δένδρα για καλό… σκοπό, και μετά κάθε δένδρο και μεζονέτα. Άλλωστε μην ξεχνάς ότι ο Δήμαρχος και η πλειοψηφία του Δημοτικού συμβουλίου είναι πνευματικά παιδιά του αείμνηστου αρχιμπετατζή της Αττικής του Καραμανλή του Ά.

Filotas είπε...

Ο Μπετατζη(ς)μας ενας=κανένας!
Καλώς μας βρήκες...
Επιτέλους!

Ανώνυμος είπε...

Ti egine re paidia?
Anonimos - proigumenos?
Gia lete giati arxizo na xezome pano mou apo to fovo mou (brrrr...)

;)

Filotas είπε...

Hasta el proximo, matthew!:)

0comments είπε...

Hesta el proximo (καλύτερα)

yanous είπε...

anooonymee anooonymee
pes mas to oonoma souou
gia na fani mia k kalh
ononyme
apo pu kratei h skoufia sou

(tragoudietai osan to samiothsa samiothsa.)

kostas konstantinidis είπε...

Με ενδιαφέρον παρακολουθούσα όλα όσα παρουσιάζατε στο ιστολόγιο σας για την Ονειρούπολη – Πονειρούπολη. Για να είμαι απολύτως ειλικρινής σας λέω πως πραγματικά πείστηκα ότι η τοπική αυτοδιοίκηση στην περιοχή της Δράμας ξεπέρασε τα όρια και καταπάτησε το πράσινο δημιουργώντας ένα σκηνικό κιτς.
Τα προηγούμενα δέκα χρόνια είχα ταξιδέψει μαζί με την οικογένειά μου σε όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις που δημιουργούν χριστουγεννιάτικες γιορτές και έχουν μεγάλα θεματικά και παιδικά πάρκα.
Είναι γεγονός στην Ελλάδα υπήρχε ένα μεγάλο κενό στον εορτασμό των Χριστουγέννων. Από πέρυσι προγραμμάτιζα την επίσκεψή μου στη Δράμα. Οι δικές σας παρατηρήσεις μου έδωσαν όμως το ερέθισμα να έρθω μαζί με την σύζυγό μου χωρίς δεύτερη αναβολή στην πόλη της Δράμας.
Είχε χαμηλή θερμοκρασία, μια συναυλία μαθητών και χιόνιζε. Πρέπει να σας πω ότι τίποτα από αυτά που είδα γραμμένα από εσάς δεν είδα να συμβαίνουν στην πραγματικότητα. Λυπάμαι που θα το πω αλλά διαπίστωσα ότι αδικείται την πόλη σας. Η Ονειρούπολη που υπάρχει στην Δράμα μπορεί να συγκριθεί με χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται σε πρωτεύουσες ευρωπαικών χωρών που έχουν και μεγάλη παράδοση. Λυπήθηκα που δεν ήταν και τα παιδιά μαζί μου γιατί θα ήταν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να ανατρέψουμε αυτό που για πολλά χρόνια πιστεύαμε δηλαδή ότι στην Ελλάδα δεν γίνεται τίποτα.
Έμεινα με τις καλύτερες εντυπώσεις και σας ζητώ δείξετε εικόνες από την Ονειρούπολη έτσι όπως είναι και τώρα που λειτουργεί. Έτσι ώστε όλοι οι επισκέπτες αυτού του ιστολογίου θα έχουν την δυνατότητα να με δικαιολογήσουν ή και να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα.
Αν επιθυμείτε μπορείτε να μου ζητήσετε φωτογραφίες που έχω βγάλει εγώ στην επίσκεψή μου.

Filotas είπε...

Αξιότιμε κ. Κωνσταντινίδη! Εκτιμώ το γεγονός ότι συζητάτε μαζί μας και δεν εξοργίζεστε όπως άλλοι υποστηρικτές της Ονειρούπολης.
Δεν μας ενοχλεί η γιορτή την οποία απολάυσατε - έχουμε πολλές ενστάσεις στο πρόγραμμα, αλλά έχουμε δικές μας εκδηλώσεις για να προβάλλουμε την αισθητική μας - μας ενοχλεί αφάνταστα ότι με αφορμή την χαρά των παιδιών μας, ο Δήμος αυθαιρετεί και τσιμεντάρει τον Δημοτικό Κήπο, όχι για μερικές εβδομάδες, αλλά για πάντα! Εσείς διαπιστώσατε υπέρβαση ορίων, εμείς που ζούμε καθημερινά στην Δράμα βιώνουμε καθημερινά μια φαρσοκωμωδία με πρωταγωνιστές τους εμπνευστές της Ονειρούπολης...
Σε ότι αφορά την δημοσίευση των φωτογραφιών που τραβήξατε από την Δράμα, θα χαρώ πολύ να της δω στο ομώνυμο με την Ονειρούπολη ιστολόγιο σας.
Ο Δήμαρχος μας αποκαλεί μίζερους. Μόνο που εμείς ούτε δημοτικά κονδύλια καταναλώνουμε, ούτε χτίζουμε σπιτάκια μέσα σε πάρκα...
Καλές Γιορτές!

Πάνερμος...