Κυριακή 5 Αυγούστου 2007

Locomondo - Dramaica 3rd encore

11 σχόλια:

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

πολυ καλοι οι εν λογω κυριοι!
Τους άκουσα τωρα τελευταια στο ραδιοφωνο να παίζουν και μ'αρεσαν!

Filotas είπε...

Στα Live είναι ακόμα καλύτεροι Στάθη!
Καλή εβδομάδα!
(από σήμερα είμαι αδειούχος!)

maria_pin είπε...

Καλή άδεια λοιπόν!!

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

αδεια ε?!
Ζηλευω!!!!!!
Εγω - εκτος απο ΣΚ- πρέπει να περιμένω μέχρι τις 24/8 για να πάω Χανια. Αξίζει βεβαια!

Καλα να περάσεις Angelito!
Που θα πας?

ci είπε...

Καλή Loco- άδεια

ο δείμος του πολίτη είπε...

Καλά να περάσεις.

Filotas είπε...

Σας ευχαριστώ όλους και όλες δια τις ευχές σας!
Μέχρι τις 16 θα τριγυρίζω εδώ γύρω, και μετά μέχρι τις 25 θα είμαι στην Αμοργό!
Οπότε μέχρι τις 16 θα τα λέμε που και που...
:)

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Καλα να περάσεις στην Αμοργο!
Περιμένουμε φωτο!

romfea είπε...

Νοιώθω ντροπή που δεν μπόρεσα ποτέ να συμμετάσχω ούτε στο Ντραμάικα ούτε να πάω ποτέ στο φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους της Δράμας. Αν και απέχω μόνο 13 χιλιόμετρα από τη πόλη, οι σπουδές μακριά από τη πόλη με έχουν πεθάνει τα τελευταία 7 χρόνια. Ας ελπίσουμε του χρόνου...

Χάρηκα που βρήκα ένα blog απο τη πόλη μου. Τεσπα, από το νομό μου...

Filotas είπε...

Να μην ντρέπεσαι! Χαμογέλα!:)

Ανώνυμος είπε...

Gia alli mia fora; Spasimataaaa!!

;]

Πάνερμος...