Παρασκευή 11 Αυγούστου 2006

Σάμος: Ημέρα 1η - νύχτα 2η...

Σχεδόν κλέινει ένας χρόνος που άνοιξα το μπλογκ μου. Σας έχω παρέα όπου κι αν είμαι, μόνος ή με το Ρηνιώ μου. Είναι οι πρώτες μου διακοπές που είμαι καλά οργανωμένος για να μπλογκάρω. Λάπτοπ, ασύρματο ίντερνετ, φηφιακή olympus sp 700 και κέφια, γαμώ το σπανάκι μου! Σάμος! Ήρθαμε χθες το απόγευμα, μετά από ένα δεκαήμερο στα μέρη μας, στην Μακεδονία και τα νησιά της. Μένουμε σε ένα κατάλυμα με την καλύτερη θέα που έχω δει ποτέ στις διακοπές μου. Στα Κουμέικα ένα χωρίο κοντά στον Μαραθόκαμπο της Σάμου, και στον όρμο του, ο οποίος απλώνεται και χαιδεύει τους Φούρνους, την Ικαριά, τους Λειψούς, το Μαράθι, το Αγαθονήσι, την Πάτμο, την Λέρο. Είναι Αύγουστος κι όμως σήμερα το πρωί κάναμε μπάνιο σε μια "ιδιωτική" παραλία, μόνοι εγώ και το Ρηνιώ! Κόλαση!... Από αύριο θα έχουμε και αυτοκίνητο για να γυρνάμε, έχουμε πολλά να δούμε και να πιούμε! Έχει γιορτή κρασιού στον Όρμο του Μαραθόκαμπου, όπου αγοράζεις ένα σταμνί και στο γεμίζουν όσες φορές αντέχεις!!! Αυτά για απόψε! Φιλιάδες amigos y amigas!

7 σχόλια:

0comments είπε...

Καλά να περάσεις ρε φίλε! Η Σάμος είναι κούκλα! Απολαύστε την όσο περισσότερο μπορείτε!!!!

Filotas είπε...

Ευχαριστούμε! Και όσοι πιστοί...προσέλθετε!

Ελπίδα είπε...

Σε ζηλεύω! Πήρες και την προίκα σου μαζί! Θα μου εξηγήσεις και μένα τι είναι αυτό το ψηφιακό ίντερνετ, μήπως με βολέψει και μένα; Είναι ακριβό;Θέλει πολύπλοκη διαδικασία;
Καλά να περάσεις και σ΄ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Filotas είπε...

Καλώς μας βρήκες Ελπίδα! Η connect card που έχω μου κόστισε 59 ευρώ αγορά και 18,5 ευρώ το μήνα για ένα χρόνο με δυνατότητα download 15 mb το μήνα! Η διαδικασία είναι η ίδια με την αγορά κινητού, στην ουσία η κάρτα είναι ένα τηλέφωνο που σε συνδέει με το δίκτυο όπου έχει σήμα η εταιρία κινητής τηλεφωνίας που σου την προμήθευσε.Εγώ έχω βόνταφον...
Ευχαριστώ για τις ευχές σου και καλές διακοπές και σε εσένα!

ci είπε...

Alohaaaaaa μην ξεχάσετε να φέρετε κανα σταμνί και κατά εδω ;Ρ

Filotas είπε...

Δεν θα λησμονήσουμε!:-)

Ανώνυμος είπε...

Κανόνισε σε περιμένει δουλειά όταν γυρίσεις!
Καλή συνέχεια!

ps. Σου έστειλα κ ένα email check out your mailbox!

Πάνερμος...