Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2006

«Κι έρχεται η στιγμή ν’ αποφασίσεις…»

«…με ποιους θα πας και ποιους θ’ αφήσεις.» Ξεκίνησα να γράψω ένα κείμενο κάτω από αυτό τον απλό όσο και μνημειώδη στίχο του Διονύση Σαββόπουλου το περασμένο Σαββατοκύριακο και τελικά κατέληξα εκτός θέματος με αποτέλεσμα να αλλάξω και τον τίτλο. Ο στίχος όμως επέστρεψε και μάλιστα όπως όλοι οι μεγάλοι στίχοι χωρίς την συνοδεία μουσικής. Αν οι εκατοντάδες σκέψεις που περνάνε από το μυαλό μου κάθε ώρα ήταν μέλη ορχήστρας και τα εγκεφαλικά μου κύτταρα δομημένα όπως οι εξώστες στην κύρια σάλα του Μεγάρου Μουσικής, ίσως να επενδύονταν και μουσικά, αλλά πάλι λοξοδρομώ από την ευθεία της σωστής διατύπωσης όσων σκέφτομαι…

Στα σταυροδρόμια της ζωής οι αποφάσεις είναι αναπόφευκτες. Για όσους θέλουν να προχωρήσουν βέβαια. Τα δικά μου σταυροδρόμια ήταν αρκετά μέχρι τώρα και θαρρώ πως οι επιλογές που έκανα δεν μου στέρησαν την δυνατότητα να «ταξιδέψω», ίσως κάποιες ανέσεις να στερήθηκα και πάνω από όλες την άνεση να μην συναντώ πολλά σταυροδρόμια μπροστά μου. Κι έτσι κάθε που λέω ότι ξένοιασα, τσουπ! στο βάθος αχνοφαίνεται ένα καινούργιο σταυροδρόμι και καλούμαι να πάρω νέες αποφάσεις. Διστάζω λιγάκι και μπαίνω στο πρώτο μπαρ που συναντάω για να πιω ένα ρούμι και να το σκεφτώ ήρεμα. «Στο σταυροδρόμι, στο σταυροδρόμι, εκεί που μου ‘πες μ’ αγαπάς, εκεί άλλαξες γνώμη», τραγουδά ο αξεπέραστος Πάνος Γαβαλάς από τα ηχεία. Να μην ξεχαστούμε κιόλας σκέφτομαι...

Βγαίνω στον δρόμο και περπατάω προς τα εκεί. Σ’ αυτό το σταυροδρόμι δεν έχω κάτι να αποφασίσω, απλά θα περιμένω την απόφαση κάποιου άλλου για να δω προς τα πού θα πάω…

10 σχόλια:

0comments είπε...

Χμ!!
Ιντερεσάντε!

Καλή βδομάδα Αντζελίνο
και δε μασάμε εμείς από τέτοια. Έτσι δεν είναι;

Filotas είπε...

Φυσικά amig0!
Απο δικό σου κείμενο μου έχει κολλήσει αυτός ο τίτλος!
Καλή εβδομάδα και Be strongoγλου!...

ANemos είπε...

Το ρούμι υπήρξε πάντοτε ο καλύτερος σύμβουλος μετά τον θάνατο...

Προχώρα και εις υγείαν!

Filotas είπε...

Εβίβα Άνεμε!
Αν και πριν το θάνατο θα μπορούσε να είναι ο χειρότερος σύμβουλος!...

mindstripper είπε...

Χμ...
Περιμένοντας την απόφαση αυτή, μπορείς να κάνεις μία ανασκόπηση... έτσι, για το χάζι και τη δική σου ψυχική καθαρότητα. Να σκεφτείς τα καλύτερα, να σκεφτείς τα χειρότερα, να σκεφτείς και τη στασιμότητα.
Δυνατά και κερνάω μυζήθρα όποτε θες! ;-)

ci είπε...

Τον χειμώνα ετούτο
άμα τον πηδήσαμε
Γι' άλλα δέκα χρόνια
άιντε καθαρίσαμε

H Άνοιξη είναι πολύ κοντά Ανχελίτο :D

Μαύρος Γάτος είπε...

Αχά.... αυτό το σταυροδρόμι εννοούσες.

Άκου λοιπόν τι είπε ο Εμιλιάνο (περίπου) Σεφέρης για τα σταυροδρόμια..


Λίγο ακόμα να ιδούμε
τις αμυγδαλιές ν'ανθίζουν
τα μάρμαρα να λάμπουν
να λάμπουν στον ήλιο
τη θάλασσα να κυματίζει

λίγο ακόμα
να σηκωθούμε
λίγο ψηλότερα


Σ;))))))

Juanita La Quejica είπε...

Εύχομαι να μη χρειαστεί να περιμένεις πολύ...

Katerina ante portas είπε...

Kαλή απόφαση, όποια απόφαση!
(Γαβαλάς, τι μου θύμισες τώρα!)

Filotas είπε...

Mindstripper όλα τα έχω σκεφτεί! Gracias...(Αν δε βρεις κρητικιά μυζήθρα να φέρω από τον Βώλακα!):-)
Σα να τα 'χει πει όλα ο Νιόνιος ε συν-νιφάδα? Καλώς να μας έρθει η Άνοιξη!
Μάυρε Γάτε λίγο όμως ε?! Γιατί πίνω πολύ όταν περιμένω κάτι!...
Κι εγώ Χουανίτα μου! Ακρίβυνε και το Havana Club πάλι!:-)
Κατερίνα ευχαριστώ σε!
Πάντως να ξέρετε όλοι ότι εγώ είμαι έτοιμος για όλα, με την καλή βεβαίως έννοια!
Την καλησπέρα μου!...

Πάνερμος...