Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2006

Ο κουμπάρος κι η συννυφάδα


Μια ανάλογη συγγένεια είναι από τα βασικά κριτήρια επιλογής υποψηφίου δημοτικού ή νομαρχιακού συμβούλου, ακόμα και παράταξης. Είναι μια απολίτικη πραγματικότητα που επιδρά, όσο κι αν κανένας δεν το καταλογίζει στον εαυτό του, στην συνολική παρουσία των αιρετών μας αρχόντων, τόσο σε τοπικό επίπεδο , όσο και σε επίπεδο διαμόρφωσης στόχων και διεκδίκησεων απέναντι στο "Αθηναϊκό κράτος".

Στην συντριπτική πλειοψηφία, οι ψηφοφόροι επιλέγουν ένα συγγενικό πρόσωπο ή κάποιον πολύ γνωστό για να ψηφίσουν, ενώ ελάχιστοι είναι αυτοί που ψάχνουν να βρουν, με αξιοκρατικά κριτήρια αν πράγματι υπάρχει κάποιος που να ξεχωρίζει από τους άλλους σε επίπεδο σκέψης, συγκρότησης χαρακτήρα κ.α. Μοιραία λοιπόν εφόσον η πλειοψηφία, ''κρίνει'' με αυτόν τον τρόπο, ένας μεγάλος αριθμός των αιρετών μας αρχόντων, δεν έχουν ιδιαίτερα προσόντα πέραν του ''τζακιού'' τους και του ευρύτατου κύκλου των ''κολλητών'' τους. Δεν έχω την πρόθεση να υποτιμήσω κανέναν από τους ανθρώπους που έχουν τα παραπάνω πλεονεκτήματα στην εκλογική τους προσπάθεια, αυτό που εννοώ είναι ότι υπάρχουν και κάποιοι σαφώς ικανότεροι οι οποίοι δεν τα έχουν και τελικά δεν εκλέγονται , ακριβώς εξαιτίας αυτών. Έτσι όμως, όταν ρίχνουν τα ''αναθέματα'' για την υποβάθμιση του νομού και τα λοιπά, θα είναι καλό να θυμούνται ότι κι ο κουμπάρος με την συννυφάδα που επέλεξαν είναι συνυπεύθυνοι για την υποβάθμιση. Κι όλοι τους ηθικοί αυτουργοί. Το κριτήριο των εκλογών πρέπει να είναι πολιτικό, αλλιώς κανείς δεν έχει δικαίωμα να ρίχνει ευθύνες για το ''τέλμα'' του νομού μας.

Μπροστά είναι οι κάλπες...

5 σχόλια:

ci είπε...

A εγώ πάλι έχω κάθε καλή πρόθεση και τους υποτιμάω ξεκάθαρα : είμαι η καλύτερη συν-νιφάδα ;)

Όμορφη βδομάδα!!:)

Filotas είπε...

Σε ποιο ψηφοδέλτιο είσαι εσυ?!:ΡΡΡΡ
Καλή εβδομάδα!...

0comments είπε...

...το σόι μου!

0comments είπε...

...το σόι μου!

Filotas είπε...

Κοντοχωριανέ βγάζετε σύμ-βουλα?...

Πάνερμος...