Τετάρτη 21 Ιουνίου 2006

Γεωγραφικές συγγένειες...

Πως τα φέρνει καμιά φορά η τύχη;

Μέχρι τώρα η μοναδική μου μνήμη από το όνομα Καμπάνης ήτανε το στρατόπεδο στο Κιλκίς όπου υπηρέτησα το πρώτο μέρος της στρατιωτικής μου θητείας. Τώρα μας προέκυψε – όπως όλα δείχνουν – μεγαλομέτοχος στον Π.Α.Ο.Κ. ο εξ Άνδρου ορμώμενος εφοπλιστής Γιάννης Καμπάνης! Για να δούμε τι θα δούμε, καθόσον μέχρι τώρα δεν θυμάμαι να έχει ασχοληθεί με τα διοικητικά της ομάδας μας, εφοπλιστής ή πλοιοκτήτης. Λέτε να βάλουμε πλώρη για μεγάλα πράγματα; Πάντως όσο μεγαλώνω τόσο λιγότερο πιστεύω σε μεγάλες κουβέντες, γενι –κότερα!…

Το Κιλκίς έχει εξέχουσα θέση στη ζωή μου καθότι από εκεί προέρχεται και το συγκρότημα Infidelity των οποίων ο περσινός δίσκος είναι από τους καλύτερους αγγλόφωνους ελληνικούς ροκ δίσκους που έχω ακούσει εδώ και πολύ καιρό. Δεν το έχω επιβεβαιώσει, αλλά υπάρχει πιθανότητα αυτό το συγκρότημα να εμφανιστεί στο φετινό – αν γίνει – Dramaica Youth Festival!

Με την Άνδρο δεν έχω και πολλές παρτίδες είναι η αλήθεια!

Πέραν του ότι ήταν το πρώτο νησί που αντικρίζαμε αριστερά στα παλιά καλοκαίρια όταν μπαρκάραμε από Σαλονίκη για τα νησιά των Κυκλάδων με τον θρυλικό σκυλοπνίχτη «Άνεμο»! Και βέβαια εκτός από τις περιγραφές του καλού μας δάσκαλου του Στέφανου που έζησε εκεί έναν χειμώνα και μας το τόνιζε σε κάθε τόνο, ότι είναι απελπιστική η κατάσταση στο νησί για όσους ζουν εκεί και δεν έχει τύχει – γιατί περί τύχης πρόκειται! – να είναι εφοπλιστές ή πλοιοκτήτες και να μπορούν ανά πάσα στιγμή να δραπετεύσουν για άλλες πολιτείες!…

3 σχόλια:

0comments είπε...

Καμπάνης
"Ανεμος"
Άνδρος
Κιλκίς
Δραμάικα
Στέφανος (μόνιμος Δραμινός πιά)
Μπερδεύτηκα!

ci είπε...

Nησίιιι!!!!!
splish splash I was taking a bath!

Filotas είπε...

Καλά ξεμπερδέματα amig0! και πολλά φιλιά!:-)
citronella οπως πάντα δεν αφήνεις αφρορμή να περάσει!:-)
Καλησπέρες!

Πάνερμος...