Πέμπτη 6 Απριλίου 2006

Η γοργόνα πάει στ’ ανοιχτά!…

Δεν πέρασε πολύς καιρός από την ημέρα που είχα διαβάσει την είδηση για την ύπαρξη σχεδίου μεταφοράς της περίφημης γοργόνας της Κοπεγχάγης στα ανοιχτά της θάλασσας για να μην πέφτει θύμα παρενοχλήσεων. Η γοργόνα είναι συνυφασμένη μέσα μου με την Δανία. Η πρώτη εικόνα που φέρνω στο μυαλό μου όταν ακούω το όνομα της χώρας, εικόνα βγαλμένη από το βιβλίο της Γεωγραφία της Ε’ Δημοτικού, αν δεν απατώμαι από την άστατη μνήμη μου…

Υπολογίζεται ότι περισσότεροι από ένα εκατομμύριο τουρίστες πηγαίνουν στην περιοχή που βρίσκεται το άγαλμα για να το θαυμάσουν ή απλά για να του αλλάξουν τα φώτα. Η γοργόνα που στολίζει την Κοπεγχάγη εδώ και 92 χρόνια, έχει αποκεφαλιστεί δύο φορές, της έχουν σπάσει το χέρι μία φορά, την έχουνε βάψει επτά φορές, ενώ στην τελευταία γιορτή της γυναίκας στις 8 Μαρτίου 2006, άγνωστοι της έβαλαν στο χέρι και έναν δονητή!

Μετά από το τελευταίο κρούσμα οι δημοτικές αρχές της Κοπεγχάγης σκέφτονται, προς το παρόν, να μετακινήσουν το άγαλμα πιο ανοιχτά στην θάλασσα για να μην είναι εύκολο στους τουρίστες να το προσεγγίσουν.

Πάντα ήθελα να πάω στην Κοπεγχάγη για να δω την γοργόνα από κοντά. Φαίνεται πως όταν με το καλό πραγματοποιηθεί η επιθυμία μου, δεν θα είναι και τόσο μικρή η απόσταση μεταξύ μας…

Μερικά ακόμη στοιχεία για την γοργόνα της Κοπεγχάγης εδώ.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω ότι θα μπορούσε και ο δήμαρχος Θεσνίκης να το εφαρμόσει αυτό: να μεταφέρει-στον ήδη "φορτωμένο"-Θερμαϊκό μνημεία της Θεσνίκης που έχουν υποστεί βαρβαρότητες όπως αγάλματα, προτομές ακόμα και την Καμάρα!!!

Για αυτό σου λέω...τρέχα στην Κοπεγχάγη όσο είναι καιρός γιατί αλλιώς θα πας κολυμπώντας στην γοργόνα...

Filotas είπε...

Το άγαλμα του Μεγαλέκου πρώτο - πρώτο να μην το φτάνουν οι νεοφασίστες για να στήνουν πανηγυράκια, fiftisa!!!
Κοπεγχάγη θα πάω μάλλον οδικώς από σουηδία, πάντως! Τώρα που έχω και δίπλωμα!!!

Juanita La Quejica είπε...

Πριν πας Σουηδία, πάρε το πλοίο, πέρνα απέναντι, ανέβα προς τα πάνω, διέσχισε τη γαλλική και την ισπανική χώρα των βάσκων, πάρε μυρωδιά από Πορτογαλία και τα ορεινά χωριά της και στη συνέχεια προχώρα με κατεύθυνση την Ανδαλουσία. Αρκεί να μην έχει ζέστη. Άσε την Γοργόνα για τον Μέγα Αλέξανδρο και ψάξε για τον Diego El Cigal στην Μάλαγα για παράδειγμα, στις 19 του Απρίλη!

Filotas είπε...

Βρε καλή μου, τι ψύχωση είναι αυτή με τον Diego?! Αυτή την "ρούτα" θα την κάνω όταν πάρω δικό μου αμάξι!

Juanita La Quejica είπε...

Angelito, κρατάς μυστικό; Για να γιατρέψω την "ψύχωση" όπως λες, πού θα βρισκόμαστε στις 19 Απρίλη; Φαντάζεσαι; 4η σειρά παρακαλώ!

ci είπε...

Χμ..στο άγαλμα του Αλέκου στήναμε κι άλλοι πανηγύρια Ανχελίτο! Κι είμαι σίγουρη ότι και σήμερα κάτι τέτοιο θα γίνεται. Γι'αυτό .. Κάτω τα χέρια από τον Βουκεφάλα!!!:D

Filotas είπε...

Manthito μη λες κάτω τα χέρια, είναι μεγάλη κουβέντα! Όσο για τα υπόλοιπα, πάνω τους amigo!!!
Juanita τι να σε πω βρε?! Αν είναι δυνατόν!...(Εγώ να κρατάω μυστικά? Απαπαπα!...)
Συνι-νιφάδα μου Μεγαλέκος είναι ο άνθρωπος! Αν τον βάλουμε στ' ανοιχτα θα κάνουμε εμείς υποβρύχιο πάρτι και νεοφ...ελοί εκ των πραγμάτων στην επιφάνεια!!!

0comments είπε...

Μη με πεις ότι θα πάς Σαουδία το Πάσχα.
Κι εγώ με ποιόν θα πάω να ψάξω τις πηγές του Mesta - Νέστου;

Filotas είπε...

Amig0 δεν έχω αποφασίσει ακόμα το πότε! Don't Worrk!...

Filotas είπε...

Πλακάνουμε ρε Manthito που και που!:-)

Πάνερμος...