Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2005

Πόσο πάει το αρνάκι;!...

Όσο κι αν επιθυμήσω, οποιοδήποτε καταναλωτικό αγαθό εντοπίσω στις βιτρίνες και στα διαφημιστικά φυλλάδια που πέφτουν με συχνότητα νιφάδων σε χιονόπτωση στα πλατύσκαλα των σπιτιών, δεν πρόκειται να το αποκτήσω αν δεν φτάνουν τα χρήματα που βγάζω από την δουλειά μου. Δηλαδή δεν σκοπεύω να κλέψω καμιά τράπεζα για να το αγοράσω. Πολύ περισσότερο δεν σκοπεύω να με «κλέψει» καμιά τράπεζα, με δόλωμα δανείου…

Το σπίτι μου θα το στολίσω κυρίως με χειροποίητα στολίδια για να είναι διακοσμημένο unplugged, δηλαδή να είναι στολισμένο και χωρίς ρεύμα, στην διάρκεια της ημέρας. Και θα βάλω τα παιδιά να μάθουνε τα κάλαντα και μερικά ακόμα τραγουδάκια των Χριστουγέννων να τα τραγουδάμε παρεούλα τις στιγμές που θα είμαστε συντροφιά μέσα στο σπίτι, για να μην ακούμε τις στριφνές αυτοματοποιημένες μελωδίες των διανυκτερευόντων φωτοφώνων…

Το δέντρο μου, αν δεν προτιμήσω τελικά ένα παραδοσιακό καραβάκι, θα είναι οπωσδήποτε πλαστικό ή πλαστικοποιημένο. Έφτασαν τα ελατάκια να αποτελούν για τα Χριστούγεννα ότι και τα αμνοερίφια για το Πάσχα. Υπάρξεις με ημερομηνία κατανάλωσης και μόνο…

Δεν έχω τίποτα με τα Χριστούγεννα…Χαίρεται ο κόσμος όλος, δουλεύουν τα μαγαζιά και οι επιχειρήσεις. Είναι που εκείνη η παραμυθένια ατμόσφαιρα που φανταζόμασταν πιτσιρίκια, όχι μόνο χάνεται χρόνο με το χρόνο, αλλά ακόμα και οι ιστορίες που ακούγαμε για τις γιορτές, έχουν αντικατασταθεί από γλυκανάλατες ταινιούλες αμερικανική προέλευσης και τραγουδάκια σουξεδιάρικα…

Καλές Γιορτές!...

20 σχόλια:

τσέλιγκας είπε...

Εμείς έχουμε το ίδιο δέντρο εδώ και δε θυμάμαι πόσα χρόνια.
Οι στολισμοί γενικώς έχουν ξεφύγει και τα παιδιά δεν τους χαίρονται γιατί παίζουν xbox.
Όσο για τα κάλαντα, εγώ πάντα υποστήριζα ότι ένας Μάκης θα έπρεπε να αντικαταστήσει την υπάρχουσα μελωδία.

Katerina ante portas είπε...

Δεν είμαι μόνο εγώ λοιπόν που γκρινιάζω για τα Χριστούγεννα του ..καταναλωτή και κείνα χωρίς Χριστό,(πως λέμε σκορδαλιά χωρίς σκόρδο). Σήμερα εσύ, χθές ο Κοσμάς Βίδος στο Βήμαγκαζίνο, ίσως και άλλοι πολλοί. Ίσως γίνεται έτσι το πράγμα ώστε να χάνεται το νόημα των εορτών, γιατί ας πούμε, οι πολυεθνικές θα ήθελαν να εργάζονται και εκείνη την ημέρα..
Ας σώσουμε το παιδί μέσα μας και κείνο θα βρει το δρόμο..
Καλημέρα!

Filotas είπε...

Τσέλιγκα στο σπίτι που νοικιάζω δεν στολίζω τίποτα! Αλλά όταν με το καλό αποκτήσω δικό μου σπίτι θα μου αρέσει να αφιερώσω ένα δυο Σαββατοκύριακα του Δεκέμβρη για να φτιάξω δικά μου στολίδια. Και στην Αυλή μπροστά θα έχω ένα έλατο να ζεικαι να αναπνέει όλο το Χρόνο και να το στολίζω!
Κατερίνα πρέπει κάποια στιγμή να υπάρξει συντονισμός για την επαναπροσεγγιση του εορτασμού των Χριστουγέννων! Υπάρχουν τόσα έθιμα και στολίδια που νομίζω ότι το αναμάσημα των Αμερικανικών "εμπνέυσεων" παραπήγε!...Καλές εβδομάδες!

ci είπε...

Tι να πω.. ζηλεύετε το σουξέ της προεδρίνας μας της Δεσποινούλας:ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

Οι γιορτές και η ατμόσφαιρα είναι μέσα μας. Συμφωνώ Ανχελίτο, αυτά τα μαθαίνει κανείς από μικρός.
Πάντως νομίζω πως αν υπάρχει ένα μέτρο όλα μπορούμε να τα χαρούμε. Και τα στολίδια, και την όμορφη ατμόσφαιρα, και την ουσία να μη χάσουμε - εγώ π.χ. έχω αφήσει κάποια τετραγωνικά αστόλιστα!!

Καλές γιορτινές μέρες!

0comments είπε...

6 + 1

Dimitra είπε...

Είναι φρίκη η κατάσταση, πραγματικά... Και εδώ, στην 'Ευρώπη', ακόμα χειρότερα. Δεν ξέρω, μου δημιουργεί τρομερή αγανάκτηση, κατάθλιψη και ψυχαναγκασμό μαζί το όλο θέμα: εκτός από τα Χριστουγεννιάτικα που βγήκαν στα shopping centres τον Οκτώβριο (ΝΑΙ, τον Οκτώβριο), σας πληροφορώ πως εδώ έχουν ήδη αρχίσει με του Αγίου Βαλεντίνου... Έλεος.

Filotas είπε...

Συν-νιφάδα μέσα μας!
Αμιγκ0 5+1!
De(e)lumina ψυχαναγκασμός κατήντησε το όλον! Καλές γιορτές να έχουμε, με γαλοπούλα και κρασάκι γλυκόπιοτο, όπου γης! Ζήτω το Πάσχα και οι "αμνοί"!...

ci είπε...

Τώρα τι να κάνω θα επαναληφθώ αλλά και για μένα φοβερός καταναγκασμός όλη αυτή η γκρίνια.
Κι εσύ και η Κατερίνα μια χαρά τα γράψατε Ανχελίτο και ουσιαστικότατα, και σεβαστόν και ο καθένας να θέλει να εκφραστεί. Αλλά από εκεί ως να μην ακούς τίποτε άλλο -όπου βρεθείς κι όπου σταθείς- από το πόσο μιζέρια είναι οι γιορτές ..σόρρυ αλλά ε έχει μια ΑΑΑΑ διαφορά!

Ναι, στόλισα και θα στολίσω (όσο μπορώ, δανειο δεν πήρα,συγκρατήθηκα ;ΡΡ) και ..να το ξαναπώ??
Η διαφορά είναι μέσα μας. Στολίζω και γιορτάζω όπως μου αρέσει και δεν κατάλαβα γιατί να ασχοληθώ με το τι πανε να μου σερβίρουν - και άλλωστε ως γνωστόν την δύναμη που έχουν στο να μου σερβίρουν τους την δίνω εγώ και το πρώτο βήμα είναι ακριβώς να δέχομαι ότι έχουν τόση δύναμη. Και όχι μόνο για τις γιορτές..;)
Ουφ! Πάω να κάνω ζεστό καφέ γιατί σήμερα χαμογελά ο ήλιος!:)

Juanita La Quejica είπε...

Angelito, σου εύχομαι από βάθους καρδιάς να αποκτήσεις σύντομα το έλατό σου! Και να δροσιζόμαστε στον ίσκιο του όταν θα ανεβαίνουμε στα βόρεια!

Filotas είπε...

Αυτό το "μέσα μας" στόλισμα βρε συν-νιφάδα ωραίο είναι, αλλά όταν με κατασκεύασαν δεν προβλέψαν για μια μπρίζα μέσα μου και έχω πρόβλημα με τα φωτάκια στο στόλισμα μου! Έχω κάνει με πλατσική τη μύτη μου σούκο, αλλά με περνάνε για τον Πόρκι την ημέρα που δεν έχω τα φωτάκια στην πρίζα!Εμείς γκρινιάζουμε για μας πάντως. Καλά στολίδια!...
Λεμονοκυπάρισσο, Πλάτανο ή Μανόλια θες για ίσκιο juanita?!
Καλημέρες σας!...17 + Σήμερα!...

Juanita La Quejica είπε...

Πλάτανο για ίσκιο και δροσιά, Μανόλια για να θαυμάζω τα όμορφα λουλούδια της και Λεμονοκυπάρισσο για να είναι ατσουρτί με την φίλη μου και γειτόνισσά σου την Λεμονιά!

ci είπε...

Εδώ:)
Θα σας ραίνω και με κλαδάκια λεμονοκυπάρισσου να στολιστείτε:ΡΡΡΡ

mindstripper είπε...

Όσο μεγαλώνω, τόσο βλέπω να φέρνουμε όλο και περισσότερο προς τα Αγγλικά πρότυπα, όπως ακριβώς τα περιγράφει η De(e) - εγώ θυμάμαι βιτρίνες από τέλη Σεπτέμβρη, αν είναι δυνατόν δηλαδή... Μου αρέσει πολύ να στολίζω, σαν την Νιφάδα. Αλλά έχει αρχίσει και με ενοχλεί όλο ετούτο το εμπόριο. Νοιώθω ότι διώχνει τη μαγεία όλο και πιο πολύ χρόνο με το χρόνο.

Angelito, σαν να τον βλέπω ήδη μπροστά μου τον έλατο! Αλλά αντί για Χριστουγεννιάτικο στολισμό, εγώ βλέπω μία ψησταριά με κοψίδια επάνω. Όλο αυτό το πρόωρο των καταστάσεων με έχει επηρεάσει πολύ ρε γμτ... :-P

Filotas είπε...

Λοιπόν εσείς είστε άπαικτες! Πέρα από τα δέντρα και τις σκιές - θα πρέπει να ενημερώσω και την καλή μου! - στη ψησταριά θα πέσουν χοιρινές μπριζόλες από γουρουνόπουλο μεγαλωμένο σε "κουτσίνα" με ζίργα - τυρόγαλο! Και βεβαίως τα γνωστά πλέον βωλακιώτικα λουκάνικα! Το project όμως πάει για του χρόνου!

Juanita La Quejica είπε...

Αφού αποφάσισες εσύ για το φαγητό, δώσε στην καλή σου την αρμοδιότητα επιλογής και παρασκευής του γλυκού! Εμείς θα φέρουμε τα ποτά και τις σαλάτες!

Filotas είπε...

Προτείνω σουφλέ σοκολάτα με αυγά Σκαλωτής και βούτυρο Αηδονοκάστρου!...

ci είπε...

Αν είναι να περιμένουμε έναν χρόνο εξαιτίας του δέντρου, να φέρουμε καναν φοίνικα:ΡΡ
(Και είπαμε δεν προτείνεις εσύ ανχελίτο, αλλά η καλή σου!!)

Filotas είπε...

Θα κλέψουμε έναν από την Ρέμβη!!!:PPP

Ανώνυμος είπε...

Το μυαλό σου εκεί εσύ:ΡΡΡΡΡΡΡΡ
Άσχετο : γλύκα το αρνάκι!!

Filotas είπε...

Ε και συ το φοίνικα βρήκες να πεις?! Που να βρω πρόχειρο άλλο φοίνικα στην πόλη?!...:))))

Πάνερμος...