Δευτέρα 17 Απριλίου 2006

Ερωτήματα για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Δράμα


Σύγκρουση τρένου με φορτηγό έγινε περίπου στις 9 χθες το βράδυ, στην ισόπεδη διάβαση του Ο.Σ.Ε. στο 3ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Δράμας - Θεσσαλονίκης, στο ύψος του εργοστασίου της Σόφτεξ, λίγο πριν εισέλθει στην Δράμα. Αποτέλεσμα να εκτροχιαστούν τρία βαγόνια και ένα ακόμη να πιάσει φωτιά. Τραγικός απολογισμός 3 νεκροί και 42 τραυματίες, από τους οποίους 2 σοβαρά χωρίς να κινδυνέυει η ζωή τους και 20 ελαφρύτερα που παρέμειναν προληπτικά για νοσηλεία στο νοσοκομείο της Δράμας. (Τηλεγράφημα του in.gr) Σύμφωνα με ανακοίνωση του Ο.Σ.Ε. μετά το δυστύχημα, οι μπάρες που φυλάσσουν την ισόπεδη διάβαση λειτούργησαν κανονικά τόσο δεκαπέντε λεπτά πριν, όταν είχε περάσει από το σημείο άλλη αμαξοστοιχεία, όσο και την στιγμή που πέρασε η μοιραία αμαξοστοιχεία Ιντερσίτι 92 που πήγαινε προς τον Έβρο. Ο Οργανισμός τονίζει ότι από τα στοιχεία που υπάρχουν για την θέση του φορτηγου, φαίνεται ο οδηγός να επιχείρησε να περάσει την διάβαση από το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, στο οποίο δεν υπάρχει μπάρα.
Πρέπει όμως να σημειώσω εδώ ότι πέρσι στην ισόπεδη διάβαση του Ο.Σ.Ε. στην άλλη άκρη της Δράμας, στην εθνική οδό Δράμας - Καβάλας στο ύψος του εργοστασίου της ΝEOΓΑΛ, δεν κατέβηκε η μπάρα με αποτέλεσμα να παρασυρθεί τζιπάκι και να τραυματιστούν βαρύτατα οι δύο επιβαίνοντες, ενώ εγώ ο ίδιος έχω πετύχει στην ίδια διάβαση στη ΝΕΟΓΑΛ, περιστατικό όπου η μπάρα κατέβηκε απότομα και τελευταία στιγμή θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια επιβατών μοτοσυκλέτας που πλησίαζε την διάβαση.
Ερωτήματα γεννάει η εκδοχή του Ο.Σ.Ε. για τον λόγο ότι το φορτηγό ήταν φορτωμένο με πατάτες και είναι τουλάχιστον τραβηγμένο να επιχείρησε ο 39χρονος οδηγός να κάνει ελιγμό για να περάσει εν γνώση του τις μπάρες ενώ ερχόταν τρένο. Το δυστύχημα έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά άλλων που έροχνται να κλονίσουν την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού προς τον σιδηρόδρομο. Ας ελπίσουμε ότι αυτή την φορά η έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος, θα γίνει από ανεξάρτητη αρχή για να μάθουμε την αλήθεια για τον χαμό τριών νέων - 18, 29 και 39 χρόνων - και κυρίως για να μην θρηνήσουμε άλλα θύματα...
Η σιδηροδρομική γραμμή άνοιξε λίγο μετά τις 9 το πρωί, ενώ το μεσημέρι ανακοινώθηκαν τα ονόματα των νεκρών...

6 σχόλια:

Mirandolina είπε...

Ευχαριστούμε, Ανχελίτο μου!

Filotas είπε...

Παρακαλώ γλυκιά μου!:-) Καλή εβδομάδα!...

Juanita La Quejica είπε...

Ανθρώπινες απώλειες για το τίποτα. Είναι τραγικό επώδυνο.

Filotas είπε...

Και πάντα ή ίδια μονότονη ευχή, που κατάντησε να ακούγεται σαν κατάρα: "Ας είναι αυτοί οι τελευταίοι νεκροί χωρίς λόγο"...

Katerina ante portas είπε...

Κατα τα άλλα, έχουμε τραίνα, δεν θα έχουμε αεροπλάνα και ίσως και καράβια!

Filotas είπε...

Έχουμε όμως Κατερίνα μου?!...

Μπάμπης Αργυρίου - When it's over... [ΘΕΜΑ]

Μπάμπης Αργυρίου - When it's over... [ΘΕΜΑ] : Ο Μπάμπης δεν μένει πια εδώ.