Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2005

Α! ρε Τάκη!...

17 Νοέμβρη αύριο!
Αν προσπαθείτε να συλλάβετε κάποιο Μήνυμα Εξέγερσης, ίσως το παρακολουθήσετε αύριο το βράδυ υπό αστυνομική συνοδεία να παρελαύνει μπροστά από φωτιές και καπνούς στις γιγαντοοθόνες του τηλεοπτικού τσίρκου, επαναλαμβάνοντας μονότονα : "Εγώ δεν έχω καμιά σχέση με όλα αυτά!
"
Μήνυμα λοιπόν. Μηνυματάκι - Τάκη το φωνάζαμε. Ενηλι
κιωμένο εδώ και μια δεκαπενταετία σχεδόν το παληκάρι, καθ έξιν κακόκεφο και ανήσυχο καθόταν πλάι μου στα μαθητικά θρανία. Βρεθήκαμε τις προάλλες τυχαία στο δρόμο - τρόμαξα να το γνωρίσω - ήπιαμε μια Άμστελ (κουτάκι βεβαίως, δεν ήθελε με τίποτα μπουκάλι) και κουβεντιάσαμε για όλα αυτά που συνέβησαν εν τω μεταξύ. Ξεκινήσαμε με τα τρέχοντα . Εχει δυο τρία χρόνια που δεν βλέπει καθαρά το μέλλον του.Κανένας ορατός και πραγματοποιήσιμος στόχος. Τι 090 δοκίμασε, τι επισκέψεις κατ ιδίαν στους ειδικούς. Άφαντη η άκρη του νήματος! Κατόπιν μιλήσαμε για τα πρώτα χρόνια μετά το Απολυτήριο, τις "Καλλιόπες" και "τα πλοία της Αγάπης" στο Στρατό, τους μεγάλους μας βιωμένους αλλά και ατελέσφορους Έρωτες. Στο τέλος ζαλισμένοι από τις μπύρες χωριστήκαμε χωρίς να ανταλλάξουμε τηλέφωνα και τέτοια. Μόνο μια διεύθυνση σε μια κάρτα τυπωμένη πρόχειρα σε αυτόματο εκδοτήριο καρτών.
Γόνος - από έρωτα - κατά τη νεότητα της μητρός του ο Τάκης, αλλά με πατέρα ιδεολογικά αντίθετο προς τα αστικά πρότυπα των παππούδων του, κατέληξε στα ιδρύματα και μια ζωή τον θυμούνται όλοι μόνο στα γενέθλια του. Καμιά καλή κουβέντα, κανένα λουλούδι! Κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια. Είπα να του γράψω.

Α! ρε Τάκη!...
Δε θα ξεχάσω ποτέ τα σκετσάκια και τα τραγούδια που σου ετοιμάζαν στο σχολείο οι καθηγητές που δε λογαριάζαν την καταγωγή σου. Και τι τραγούδια ρε Τάκη!
Λοίζος, Θεοδωράκης, Νταλάρας, Τσακνής, όλοι για την Πάρτη σου. Σήμερα που ' ναι 17 Νοέμβρη σε καλοσωρίζω στο club των 30 something εργένηδων. Εμ πως για; Μόνο εμείς θα τα διαβαίναμε τα 30; Μη στενοχωριέσαι όμως σειρούλα, το σλογκανάκι μας λέει πολλά : Είμαι 30άρης και το ξέρω πως γουστάρεις!
Μόνο ρε Τάκη, εύχομαι να μη σε μπουζουριάσουν πάλι ανήμερα των γενεθλίων σου σε καμιά κλούβα. Όχι τίποτα άλλο, αλλά το ξύλο πια συνοδεύεται κι από κούρεμα. Εγώ στο είπα εξάλλου. Ξενοίκιαστην αυτή την βρωμογκαρσονιέρα απέναντι από το Πολυτεχνείο. Ή τουλάχιστον έλα από εδώ μια βόλτα να σε δούν και τα παιδιά. Στην ανάγκη μη βγαίνεις και μια φορά, κάνε το πάρτι στο σπίτι σου.
Α! και συγχαρητήρια ρε θηρίο, έμαθα πως θα διοριστείς στο Δημόσιο. Καιρός ήταν να αποκατασταθείς κι εσύ!
Πολύχρονος και πολύχρωμος αδελφέ μου! Έχουμε δρόμο ακόμα μπρος μας...

13 σχόλια:

Juanita La Quejica είπε...

Και μόλις διοριστεί, θα σου ζητήσει να γίνετε και κουμπάροι;

ci είπε...

σωστά, ο δρόμος είναι

There's a long road ahead
before they can really see.
it's time to break you loose,
it's time to set you free.

well, we searched too long, too end up lost.
you cant look back, you just look straight ahead.
just straight ahead!

greg sage

Filotas είπε...

juanita, λες?
Just straight ahead snowflake!...

ci είπε...

Μια που ακόμα κοιμάσαι, καλημερίζω στο χτεσινό ποστ;ΡΡ
(ωραίες οι ποπ αποχρώσεις τελευταία στο μπλογκ σου!)

mindstripper είπε...

Εμένα πάλι μου 'ρθε ετούτο δω στο μυαλό:

This one goes out to the one I love,
this one goes out to the one I've left behind,
a simple prop, to occupy my time,
this one goes out to the one I love.

Fire...


Καλημέρα :)

Filotas είπε...

Θα σας βάλω τίποτα Slayer να συνέλθετε μου φαίνεται!:Ρ...Καλημέρες!

Juanita La Quejica είπε...

Ψιτ! Θα μου πει κι εμένα κανείς τί είναι τούτο το Slayer? Γλυκό είναι; Συγκρότημα; Ποδήλατο;
Μην βαράτε, δηλώνω άγνοια, ενημερώστε με!

Filotas είπε...

Είναι γλυκό του κουταλιού με ένα περίεργο πικραμύγδαλο από το Κάρντιφ! Θα σε στείλω ένα βαζάκι!...

Filotas είπε...

Είναι και συγκρότημα του Thrash Metal!:)...

Juanita La Quejica είπε...

Αν μου στείλεις γλυκό από Κάρντιφ, θα σου στείλω shortbread από Glasgow! Έχω και άλλη άγνωστη λέξη: τί είναι trash metal; Άσε, μου τα λες αύριο, πάω να τελειώσω με τα trash μιας βλακώδους εργασίας για τον μεσαίωνα...

Filotas είπε...

Πλάκα έκανα για το γλυκό! Υποκατηογορία του μέταλ είναι το thrash! Πολύ σπινταριστό και βαβουριάρικο! καλό ξημέρωμα!...

Juanita La Quejica είπε...

Άντε βρε, δεν χρειαζόταν η διευκρίνηση! Αλλά ένα γλυκό του κουταλιού από την Δράμα, δεν είναι ποτέ κακή ιδέα, χαχα!

Filotas είπε...

Θα δω τι μπορώ να βρώ από σπιτικά και θα σε ειδοποίησω!...

Πάνερμος...