Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2005

This Geography of Ours...(1)



Το είχα πολύ καιρό στο μυαλό μου να αναφερθώ λίγο στην γεωγραφία της περιοχής μου. Και γιατί είμαστε αρκετά βόρεια, αλλά και γιατί πλην snowflake και μερικών που από τα χνάρια τους στον tracker, βλέπω ότι είναι από την Δράμα.

Επιπρόσθετα η συντρόφισσα Λίτσα στην παραπομπή από το blog της αναφέρει Drama, ενώ κι εδώ δίπλα εντελώς προβοκατόρικα σε μια φτωχή σε παραμέτρους προσομοίωση χάρτη, υπάρχουν συνοδευτικά στους κύκλους των links μου τα ονόματα των ορέων που περικλείουν αυτό το κομμάτι εύφορης γης...

Από σήμερα λοιπόν και για τις προσεχείς πέντε εβδομάδες, το κυριακάτικο ποστ θα αναφερεται σε ένα από αυτά τα βουνά.


Θα μπορούσα να ονομάζω τα κομμάτια αυτά ¨η Γεωγραφία μας", αλλά από τότε που συνέλαβα την ιδέα, σαν τίτλος μου ήρθε ένας δίσκος που κυκλοφόρησε το 2002 και είναι από τους καλύτερους που έχω ακούσει τα τελευταία χρόνια. "This Geography of Ours" των βρετανών - από το Leeds - Sierpinski. Μια περιγραφή του δίσκου μπορείτε να βρείτε στο αγαπημένο μας Mic. Πέρα από τον ήχο αυτός ο δίκος έχει εκπληκτικά εξώφυλλα τα οποία βλέπετε σήμερα στο πρώτο μέρος της "γεωγραφίας μας". Κι ας μας κρύβει την θάλασσα το Παγγαίο.


Καλώς ορίσατε!...

9 σχόλια:

ci είπε...

Yo!Angelito allez allez!!!Περιμένουμε με ανυπομονησία τη συνέχεια:))
(Ευτυχώς πάντως εμένα με έβαλες στο Φαλακρό!! Αν με έριχνες σε κανένα Παγγαίο θα μετακόμιζα το λινκ μου:ΡΡ)
Καλημέρες!

Juanita La Quejica είπε...

Καλώς σας βρήκαμε!

nonplayer είπε...

Drama Ole! Drama Ole ole ole!!

Πατριδογνωσία! Γουστάρω! Θα κάνω και τον έξυπνο στον κολλητό!

0comments είπε...

Ωραίαα!! Κάθε Κυριακή εκδρομή!!
Όπότε δε θα 'χουμε και διάβασμα για την επόμενη!!!!

Filotas είπε...

Οι κυριακάτικες εκδρομές απαιτούν ψυχραιμία φίλες και φίλοι! Vamos...

mindstripper είπε...

Μαζί με τον 0 com! (αφού δεν θα έχει και εξετάσεις...) :P

Filotas είπε...

Ποιος είπε ότι δεν θα έχει εξετάσεις?!!!

mindstripper είπε...

(γμτ, δεν έπιασε...) :-P

Filotas είπε...

:)...

Πάνερμος...