Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2005

Τράβα στο καλό Οκτώβρη μου…


Βαρέθηκα να βλέπω τον κ. Νίκο Παπανδρέου να προσπαθεί να μας πείσει μέσω των εφημερίδων ότι είναι συγγραφέας, με ακράδαντο επιχείρημα ότι τα βιβλία που έχει γράψει πούλησαν συνολικά 200.000 αντίτυπα. Με το δικό του σκεπτικό και ο αδελφός του Γιώργος που ψηφίστηκε από 3.000.000 ψηφοφόρους είναι χαρισματικός ηγέτης! Ήμαρτον…

Η διασκευή της Madeleine Peiroux στο εκπληκτικό «Between the Bars» του Elliot Smith. Πέρασαν δυο χρόνια από την αυτοκτονία του και η ειρωνεία είναι ότι ο περισσότερος κόσμος τώρα τον μαθαίνει…

Ο Ψαραντώνης στο «Schooligans» της «Ελευθεροτυπίας»: «…Πιστεύω αλλά στο είπα: εγώ λέω Θεό τη Φύση. Αυτή έχει τη δύναμη, αυτή δίνει τον παλμό στα πράγματα. Όλα έχουν τον παλμό τους. Η καρδιά, ο αέρας, το κύμα, το χορτάρι…Ακόμα και η πέτρα έχει τον παλμό της: την ακινησία, τη σιωπή…»

Παρασκευή στην άδεια παραλία με τον πιο όμορφο ήλιο του χρόνου, τον Οκτωβριανό. Σάββατο στα βουνά με τα χίλια χρώματα. Πανδαισία, δίπλα στο τζάκι με καλό κρασί μονεμβασιώτικο, έξω να στέκονται τα ξύλα στοιβαγμένα κάτω από νάιλον κυκλικές «ομπρέλες». Ο Βώλακας δεν είναι απλά μια εκδρομή για μένα. Εκεί τυλίγεται μέσα στο πλούσιο χώμα, σε μια κορφή η πικρόριζα μου. Τον χειμώνα κάνει υπομονή, το καλοκαίρι ονειρεύεται…

4 σχόλια:

nonplayer είπε...

χαχαχαααχχαχαχαχα! Απίστευτη σύγκριση για το Παπανδρέικο!

ci είπε...

In the (Dutch) mountains.
Συμφωνώ, να πάει στο καλό και να ετοιμαστούμε για έναν πιο γλυκό Νοέμβρη.
Καλημέρες!

Juanita La Quejica είπε...

Να ετοιμαστούμε για έναν κρύο Νοέμβρη, γιατί φέτος θα πληρώσουμε 150 euros περισσότερα για την πρώτη δόση πετρελαίου!
Καλά, δεν παραπονιέμαι, 1η Νοεμβρίου γιορτάζει η αγάπη μου, οπότε μια χαρά μήνας ο Νοέμβριος, το κρύο μας φέρνει και πιο κοντά, όλα καλά!

Filotas είπε...

Καλημέρες!
Μαίανδρε έχω μπαφιάσει πια με τους Παπανδρέου, ευτυχώς δηλαδή που ο Καραμανλής έφυγε άτεκνος! Αλλιώς...Snowstad οι βόλτες είναι αναεπανάληπτες κι εσύ είσαι πολύ κοντά στα mountains!...Την πληρώσαμε την πρώτη δόση juanita!Νοέμβρη γιορτάζω κι εγώ αλλά ποτέ δεν μου έκανε αίσθηση η γιορτή αυτή. Τες πα!

Πάνερμος...