Πέμπτη 6 Ιουλίου 2006

Δυο καρδιές στην ίδια μασχάλη;!…


Έχω μια δεύτερη καρδιά. Και η αλήθεια είναι ότι εξ ανάγκης την παραμελώ γιατί, ως γνωστόν, δεν χωρούν δύο καρδιές στην ίδια μασχάλη. Δεν χρειάζεται να την φοράω για να καταλαβαίνω τον χτύπο της, αυτή χτυπάει για όλα τα «μικρά» κι «ασήμαντα» που βλέπω κι ακούω και λέω «έλα μωρέ θα ασχοληθώ αύριο με αυτό». Συνήθως δεν ασχολούμαι, αλλά η χαρά που παίρνω όταν ακούω τον χτύπο της κρυφής αυτής καρδιάς μου είναι ανυπολόγιστης αξίας. Ειλικρινά σας μιλάω δεν θα είχα πρόβλημα να ζήσω με αυτήν την καρδιά, αλλά υπάρχει πάντα αυτό το πρόβλημα με την χωρητικότητα κάτω από την αριστερή μασχάλη. Δεν μπορώ να αφήσω την κανονική καρδιά και να φορέσω την άλλη. Ποιος θα παρουσιάζει τις εκπομπές μου; Θα επισκέπτεται μια φορά την εβδομάδα τουλάχιστον τους γονείς μου; Θα διεκπεραιώνει καθημερινά τα πρέπει του βίου μου;
Η δεύτερη καρδιά μοιάζει με ανοιχτή βαλίτσα που την κοιτάς καθώς γεμίζεις ρούχα και προσπαθείς να θυμηθείς όλα όσα χρειάζεσαι, πριν την κλείσεις και την συνοδεύσεις στον σταθμό ή στο αεροδρόμιο. Καμιά φορά την αγγίζω κι απλώνεται προς τα κάτω σαν το πλαίσιο των σελιδοδεικτών της «πυραλεπουδίτσας», προσφέροντας μου ασφαλείς κρυψώνες. Άλλες πάλι φορές ακούγεται ο χτύπος της σαν οικεία πολυναμενόμενη φωνή στο τηλέφωνο. Τα καλοκαίρια την βλέπω στο βυθό να γλιστράει από το βλέμμα μου και να χάνεται στα βάθη. Στα βιβλία την έχω δει να μου χαμογελάει ανάμεσα στις γραμμές που αφήνει πίσω η ματιά μου…
Αν την βαρεθώ θα ήθελα να την χαρίσω σε κάποιον άλλον άνθρωπο. Μέχρι τότε όμως πολλές καλημέρες!

Στην φωτογραφία η οδός Βενιζέλου στην Δράμα (Γεια σου gelial!)

5 σχόλια:

Filotas είπε...

manthito saludos! hasta la felicidad siempre!{:-)

0comments είπε...

Un cuore matto (perό)
matto da legare ...
που λέει και το τραγούδι Angelito.

Hola Manthito!

ci είπε...

Και για να χρησιμοποιήσω και την δική σου ..διασκευή του τραγουδιού των Mano Negra : "gamise ta mi corazon":PP
Besitos los draminhos!:)

(Το περίπτερο -όταν υπήρχε- από το οποίο αγόρασα τα πρώτα μου Μίκυ Μάους αλλά και Μανίνες! Και μετά μια αραπίνα στο χέρι. Και το καλοκαίρι παγωτό χωνάκι. Και μετά η ηρωΐκή ανηφόρα της Βενιζέλου, με στάση στα Ολύμπια όταν ακόμα είχαν και το Σινεάκ Κυριακές πρωί..)

ci είπε...

AAAA και το βράδυ θερινό στη Χλόη!!
Και γρανίτα στους Κομνηνούς.

:))))

Filotas είπε...

Τρακασόπουλος με το όνομα ο περιπτεράς! Εμείς από εκεί αγοράζαμε μόνο φωτοβολίδες και στρακαστρούκες! Πάντως ήταν φοβερό μαγαζάκι, μόνιζες ότι ο μπάρμπας από στιγμή σέ στιγμή θα σωριαστεί απάνω σου μαζί με όλη την πραμάτεια που φιλοξενούσε ο περίεργος πάγκος του!
Ειρωνία συν-νιφάδα μου! Τα Ολύμπια λειτουργούν φέτος και ως θερνιό σινεάκ, χωρίς γρανίτα αλλά με κλιματισμό!!!
Saludos!

Πάνερμος...