Δευτέρα 2 Ιουλίου 2007

Ελεύθερος χρόνος...


Τον μήνα που πέρασε τον έβγαλα χωρίς τηλεόραση στο σπίτι. Σαν δοκιμή, σαν σκέψη για το τι τηλεόραση θα πρέπει να αγοράσω. Ο χρόνος που συνήθως η τηλεόραση δεν μας «συντροφεύει» είναι οι διακοπές. Εκεί όλα τα γεγονότα αποκτούν πιο φυσιολογικές διαστάσεις, ενώ στο διάστημα των διακοπών καταρρέει εκ των πραγμάτων ο μύθος ότι στην τηλεόραση μας ενημερώνουν για αυτά που συμβαίνουν.
Δεν χρειάζεται παραπάνω από δέκα λεπτά, σε οποιαδήποτε διαδικτυακή πύλη για να ενημερωθεί κανείς για το τι συμβαίνει μια οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Τα λεγόμενα talk show μοιάζουν όλο και περισσότερο με αρένες, όπου ο «Καίσαρ» παρουσιαστής δρέπει ευχαρίστηση και ποσοστά τηλεθέασης. Η θεματολογία δε αυτών εκπομπών είναι για τ’ ανάθεμα.
Η αλήθεια είναι ότι χωρίς τηλεόραση δεν μπορώ να δω δυο τρεις αγαπημένες εκπομπές που μου άρεσαν – Πρώτη Γραμμή, Εξάντας, Θεματική βραδιά – και ακόμα δεν έχω την δυνατότητα να βλέπω ποδόσφαιρό, αλλά ευτυχώς μέσα στο καλοκαίρι δεν συμβαίνει και κάτι ιδιαίτερα σπουδαίο. Χωρίς τηλεόραση δεν βλέπω και ταινίες σε DVD, αν και μπορώ να δω μέσω του υπολογιστή μου.
Οι ώρες που περνάω πια στο σπίτι είναι πλημμυρισμένες με μουσική. Δεν ξέρω μέχρι πότε θα κρατήσω την TV εκτός σπιτιού, αλλά μέχρι τότε έχω πολύ περισσότερο χρόνο για να κάνω άλλα πράγματα...

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Angelito oute kan na to skeftese...

Min tin afisis na ksanagirisi sto spiti! Ego meta apo 3 xronia sxedon tora xoris eho akoma ena kefali dio xeria ke dio podia! Fisika meta kolas "ligo" perisotero sto ipologisti alla kalitera INTERACTIVITY para ONE-WAY-INFORMATION.

Filiki simvuli; min tin ksanavalis sto spiti!

PS: Ase pou tora eki pou itane mporis na valis kamia glastra efoson sou ekane arketo xoro i apousia tis fantazome!

Filia ke kales vdomades!

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Καλα έκανες φίλε Angelito!
Εγω εχω κόψει την ελληνική τηλεόραση!
Απο τότε που έγινα Πειρατής της Βίρτσουαλ Καραιβικής στο αρχιπέλαγος των Τόρρεντς βλέπω τις καλύτερες σειρές μυθοπλασίας (Lost !) και δεν χρειάζεται να ανοίγω τον δέκτη στα άθλια ελληνικά καναλια!

Εβλεπα το πρόγραμμα σε μια κυριακάτικη εφημερίδα και εκανα μια μικρη διαπιστωση που είναι ενδεικτική της ποιότητας της τηλεόρασης...
Τις καθημερινες το ΜΕΓΚΑ θα έχει επαναλήψεις από τις 10.00 μέχρι τις 00.00 με μόνη εξαίρεση -ο θεος να το κάνει- το δελτίο ειδήσεων- Πολιτικό Καφενείο..

ci είπε...

Καλά, τώρα που ο Λυριτζής λείπει κι εγώ αντέχω αλλά όταν είναι και οι δυο δύσκολα:Ρ
Για ειδήσεις κι εγώ προτιμάω το Ιντερνετ, αλλά έχει ακόμα αρκετά αξιόλογα πράγματα να δεις.
Πχ Σκάι, στρουμφάκια κλπ:))

Filotas είπε...

Μάνθε θα το σκεφτώ σοβαρά!...
St πρέπει να οργανωθώ λιγάκι για να ξανοιχτώ κι εγώ στο αρχιπέλαγος που αναφέρεσαι.
Citronella μου από τώρα πήρε άδεια ο Λυριτζής? Τι μου λες τώρα?...
Καλημέρες!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Εγώ κατέκτησα το δικαίωμα να μη βλέπω τηλεόραση εδώ και μήνες. Μόνο μέσα από ένα καλό blogging μπορούμε να μάθουμε τόσα ειδησεογραφικά. Σκέψου από τις πύλες του διαδικτύου.

Filotas είπε...

Δείμε στους 5 σχολιαστές οι 4 δεν έχουμε τηλεόραση! Λέει κάτι αυτό?...

ci είπε...

Ευτυχώς βεβαίως βεβαίως στους δικούς μου φίλους λέει κάτι το τι λέω και όχι αν έχω τιβί..
virtually speaking

Πάνερμος...