Τετάρτη 11 Ιουλίου 2007

Festival Of Songs and Dances of Drama

4 σχόλια:

ci είπε...

Bravo Angelito!!!!
Κάποιος ακούγεται να λέει στην αρχή "αυτό είναι το καλύτερο" και συμφωνώ:)
Όσο για την παράδοση, δική μας είναι, καιρός να το καταλάβουν τα κόματα.

Filotas είπε...

Ο Γιωρίκας ο φίλος μου είναι αυτός που ακούγεται!
Θα προσθέσω κείμενο στη συνέχεια!

fani είπε...

Ο άντρας μου είναι από τον Ξηροπόταμο και η συνυφάδα μου χόρεψε στην Πετρούσα. Εμείς όμως δεν καταφέραμε να πάμε. Χαιρετίσματα από τη Θεσσαλονίκη. Άντε και του χρόνου το "Ζλάτου μόμε" στη ντοπιολαλιά!

Filotas είπε...

Fani υπήρχε ένας γνωστός πλάι μου, ο οποίος όταν ακούγονταν το συγκεκριμένο τραγούδι, μου έλεγε ότι τώρα η τραγουδίστρια θα το πει στα ντόπια, και να τώρα και να τώρα, αλλά τελικά δεν ακούστηκε...
Τα χαιρετίσματα μας από Δράμα!

Πάνερμος...