Τετάρτη 8 Μαρτίου 2006

Τηλεφώνημα από το "κόμμα"

Μόλις ήρθα στη δουλειά χθες το πρωί, βρήκα ένα μήνυμα να τηλεφωνήσω στη μάνα μου, που με έψαξε στο τηλέφωνο της δουλειάς, αφού ούτε με το ιντερνέτ έχει καμία σχέση, ούτε με τη χρήση των κινητών τηλεφώνων. Τηλεφώνησα στο πατρικό μου σπίτι και έμαθα ότι τηλεφώνησε κάποιος και μου άφησε ένα τηλέφωνο για να επικοινωνήσω μαζί του. Από πού πήρε ρε mamy; την ρώτησα αφού το αθηναϊκό νούμερο δεν μου θύμιζε κάτι. Από την ΤάδεBank! μου είπε η Kυραντωνία και αποχαιρετισθήκαμε.

Ωχ! σκέφτηκα. Μήπως ξέχασα να πληρώσω την ελάχιστη καταβολή στην πιστωτική; Μπορεί, αλλά κι αυτοί δύο μέρες πριν τις εκλογές παίρνουν τηλέφωνο. Αφήστε να χαρούμε τις παροχές μας τώρα που γυρίζει ο «τροχός της τύχης». Υποψιασμένος αρκετά τηλεφώνησα στο νούμερο και μίλησα με μια κυρία, στην οποία είπα ότι με ζητήσανε, μάλλον γιατί καθυστερεί η δόση της πιστωτικής μου κάρτας. Πείτε μου το νούμερο που σας πήραμε, μου λέει, της το λέω, είστε ο κύριος; ρωτάει. Angelito Morales της λέω και είμαι έτοιμος να προσθέσω ότι θα καταβάλλω την δόση μου ακόμα και την Παρασκευή αν προλάβω. Αλλά, ω του θαύματος!, η προεκλογική περίοδος δεν είναι μια εικονική πραγματικότητα, είναι ένα ολοζώντανο τηλεπαιχνίδι παροχών προς όλους!

Κοιτάξτε κύριε Morales, μου λέει η κυρία, δεν σας τηλεφώνησε για την πιστωτική σας κάρτα ο συνάδελφος, αλλά για τη νέα δικιά μας πιστωτική κάρτα, που έχει πιστωτικό όριο 15.000 Ευρώ και μηνιαίο όριο ανάληψης μετρητών 3.000 Ευρώ, την οποία σας προσφέρουμε αν θέλετε με δωρεάν συνδρομή, εφ όρου ζωής (σα να ξέρουν ότι δεν θα την ξεχρεώσουμε ποτέ τέτοια κάρτα)! Σας την στέλνουμε και άμεσα αν θέλετε και μου πείτε τα στοιχεία σας, τώρα!

Τα έχασα! Ούτε εκκαθαριστικό της εφορίας, ούτε εγγυητές, την παίρνω και φεύγω δηλαδή, που λέει ο λόγος!

- Σας ενδιαφέρει με ρωτάει αποφασιστικά η υπάλληλος της τράπεζας.

- Πως δε με ενδιαφέρει της λέω, αλλά με ενδιαφέρει πιο πολύ να συμμαζέψω λίγο τις δύο πιστωτικές που έχω ήδη στην κατοχή μου, οπότε μπορείτε να μου τηλεφωνήσετε πάλι, στις δημοτικές εκλογές, γιατί μέχρι τις Ευρωεκλογές δεν το βλέπω να συμμαζεύονται τα χρέη. Πάντως να το ξέρετε, κατέληξα, εκτιμώ πολύ ότι με θυμηθήκατε και είστε το μοναδικό κόμμα που μου έταξε κάτι σε τελείως προσωπικό επίπεδο.

- Μα δεν σας παίρνω από κόμμα, από την Τάδεbank σας παίρνω, μου επισημαίνει έκπληκτη η κυρία.

- Συγχωρήστε μου την σύγχυση, είναι από το συγκινησιακό σοκ, δικαιολογήθηκα. Δε θα πάρω την κάρτα, αλλά θα σας ξαναψηφίσω…


Με αφορμή την συμπλήρωση δύο χρόνων "νέας διακυβέρνησης" ένα κείμενο που γράφτηκε την τελευταία προεκλογική περίοδο.

10 σχόλια:

ci είπε...

Τώρα που τους έταξες ψήφο, κοίτα μην το ξεχάσεις!:Ρ
Πάντως κάρτα δεν έχω και όσο δεν είναι απαραίτητη δεν πρόκειται να βγάλω, παρά τα αντίστοιχα τηλέφωνα που δέχομαι κι εγώ. Γιατί μετά να δεις χαχα!!

Καλημερούδια Ανχελίτο, ξαναχειμώνιασε!
:)

Juanita La Quejica είπε...

Δεν έχεις κάρτα Λεμονιά;
Δηλαδή ... πληρώνει ο Μήτσος;
Καλημέρα και από εδώ.

Filotas είπε...

Καλημέρες Συν-νιφάδα μου! Ξαναχειμώνιασε δεν λες τίποτα! Σήμερα δίνω εξετάσεις σήματα για το δίπλωμα!...
Καλημέρες Χουανίτα, ποιος είναι ο Μήτσος?:-)

Mirandolina είπε...

Πιο αληθινό δε γίνεται, Ανχελίτο μου - τα τραβούσα κι εγώ μέχρι που απείλησα τρεις κυρίες (από διαφορετική τράπεζα η καθε μία) ότι θα τους μυνήσω διότι χρησιμοποιουν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα κλπ κλπ και ησύχασα.

αερικο είπε...

Απο καρτες αλλο τιποτα..:-(

Καλη επιτυχια στις εξετασεις απο μια νεα οδηγο..:-)

Filotas είπε...

mirandolina καλά έκανες! Αλλιώς ισχύει το δώσε θάρρος στον χωριάτη!
Αερικό εγώ έχω τρεις, αλλά την μία θα την καταργήσω οσονούπω!
Όσον αφορά τις ευχές για τις εξετάσεις, έπιασαν τόπο καθώς με 29/30 σωστές απαντήσεις σε συνολικό χρόνο 4' και 25'' πέρασα τον σκόπελο της εξέτασης! Αν ρυθμίσω λίγο και την κίνηση στο κάτω μέρος του ποδιού σε σχέση με τον συμπλέκτη - έχω κάνει μόλις 4 μαθήματα στο τιμόνι - θα είμαι έτοιμος μετά από τρεις εβδομάδες για να αντιμετωπίσω τους εξεταστές οδήγησης!
Σιδεροκέφαλη κι εσύ!

ci είπε...

Στις κάρτες αντιστέκομαι σθεναρά Ανχελίτο!
Ο Μήτσος ούτε εγώ ξέρω ποιος είναι. Το σόι μου πάντως όπως βλέπεις μας .. θυμήθηκε:Ρ


Καλή επιτυχία με τα σήματα, με το καλό να περάσεις και ΚΤΕΟ - αυτοί που έχουν περάσει ξέρουν τι ταλαιπωρία είναι.. καλά που δε μένεις και Θεσσαλονίκη δηλαδή!

:))

Filotas είπε...

Είδα, είδα, έκανα και μάθημα οδήγησης με χιόνι!!!

0comments είπε...

ΟΥΛΑΛΑ!!!
Μυρίζει δίπλωμα!
11+1 μείνανε

Filotas είπε...

Άντε με το καλό Amig0!

Πάνερμος...