Πέμπτη 30 Μαρτίου 2006

Νύχτα το πήρες το δίπλωμα;

Είναι μεγάλη υπόθεση το πώς επηρεάζει την ζωή μας το άγχος! Είκοσι μαθήματα οδήγησης, τα τελευταία με μεγάλη βεβαιότητα και με τον μυϊκό πόνο στο αριστερό πόδι από το «παίδεμα» του συμπλέκτη, οδήγηση στο τελευταίο μάθημα με πολύ ήρεμο και ασφαλή τρόπο, αλλά όταν ανέβηκα στο αυτοκίνητο με τους εκπαιδευτές στο πίσω κάθισμα, ήμουν κάπως.

Αργά και σταθερά άρχισα να κάνω τις κινήσεις που έπρεπε για να ξεκινήσω, πάτησα γκάζι, το άκουσα να αυξάνει την βουή, αλλά ο συμπλέκτης, που πριν από μια ώρα τον ανεβοκατέβαζα με χαρακτηριστική άνεση, μέχρι να ανέβει στο σημείο που γίνεται η σύμπλεξη και να ξεκινήσω με μπάφιασε! Το πρόβλημα βεβαίως δεν στο αριστερό πόδι, αφού το δεξί πίεζε το πεντάλ του γκαζιού και δημιουργούσε το μούγκρισμα. Ναι αλλά εγώ γιατί ενώ πατούσα το γκάζι άφηνα πάρα πολύ προσεκτικά τον συμπλέκτη και το αμάξι άργησε να ξεκινήσει. Αλλά ξεκίνησε και από εκεί και πέρα πήγαν όλα καλά!…

Πρώτη μέρα που κυκλοφόρησα με κοντό μανίκι χθες! Προφανώς δεν ζήλεψα τις μυγδαλιές, αφού ο ήλιος έκανε κι όσους δεν το τόλμησαν να μετανιώσουν που δεν ήταν «κοντομάνικοι». Χαρά θεού ήταν και υπήρχε και η έκλειψη του ήλιου που έδινε ιδιαίτερο χρώμα στις μεσημεριανές ώρες. Πήρα λοιπόν το δίπλωμα οδήγησης την ώρα που ήταν σε εξέλιξη το φαινόμενο. Πως λέμε νύχτα το πήρες το δίπλωμα; Σχεδόν νύχτα!…

13 σχόλια:

mindstripper είπε...

Έκλειψη, ξε-έκλειψη, μπράβο Angelito μου! Άντε καλές βόλτες! Το κορίτσι αγκαλιά και βουρ για καφέδες σε παραλίες. :-)

Ξεκίνα να συλλέγεις χιλιόμετρα και εικόνες και χρώματα. Με το καλό να διαλέξεις και τον σωστό σύντροφο-όχημα...

Καλημέρες :-)

Filotas είπε...

Τουότα γιάρις έχουμε στην οικογένεια mindstripper, αλλά εγώ θέλω ένα Citroen C4 με υβριδικό κινητήρα! Σε ευχαριστώ για τις ευχές και ελπίζω να κάνεις κι εσύ το ίδιο!
Καλημέρες!:-)

Katerina ante portas είπε...

Xαμόγελο καθώς σκέφτομαι αυτόν που θα θελήσει να σε προγκάρει στο μέλλον! "Νύχτα το πήρες;Όχι στην έκλειψη!":))
-Καλλορίζικο, καλοτάξιδος!

Mirandolina είπε...

Όπως λέει κι η Κατερίνα μας, καλοτάξιδος!

[Εμείς σήμερα πήγαμε σχολείο ΧΩΡΙΣ μπουφάν (πετούσε από χαρά). Το κοντομάνικο δεν το αποτόλμησα προσωπικώς, αλλά έχω μια βδομάδα που ξεκαλτσώθηκα - μετράει;]

Filotas είπε...

Κατερίνα μου επίσης! Το πρώτο μου μεγάλο ταξίδι θα είναι στην Πελοπόνησο!
Mirandolina gracias! μακάρι να μπορούσα κι εγώ να κυκλοφορώ χωρίς καλτσα, αλλά η κακοσμία δεν με επιτρέπει! Πάντως για το κοντομάνικο πιστεύω να επείσθης σήμερον! (Τα σέβη μου στον Αυτοκράτορα! Παρεμπιπτόντως, είμαι κοντά στο να κλέισω δεύτερη δουλειά το απόγευμα στα πλαίσια της προετοιμασίας μας για την μπλογκοεκδρομή!!!)

Mirandolina είπε...

:-)

vasvoe είπε...

"Νύχτα το πήρες;Όχι στην έκλειψη!":))

καλοτάξιδος και από μένα :))

λίγοι μείναμε ακόμα οι άμαθοι και άμαθες...

0comments είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ρε ΦΙΛΕ!!!
ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ!!!!

Filotas είπε...

mirandolina ξέρεις εσυ!
Vas σε ευχαριστώ κι εσένα και εύχομαι αν δεν έχεις δίπλωμα να βγάλεις το συντομότερο! Μπορεί το δεύτερο μεγάλο ταξίδι μου να είναι στην Σουηδία, οπότε να περάσουμε μια βόλτα κι από Ελβετία!:-)
Amig0 πήρα το δίπλωμα και μου έμεινε τώρα το diploma (español!) Καλά μας ταξίδια!...

Juanita La Quejica είπε...

Καλά και Ασφαλή Ταξίδια Angelito!
Και Καλό Διάβασμα για τις εξετάσεις Ισπανικών!

Filotas είπε...

Gracias Juanita! Το diploma για το Νοέμβριο θα το δώσω πάντως!

Juanita La Quejica είπε...

Για ποιό απ΄όλα θα δώσεις εξετάσεις; Ξέρεις πότε πρέπει να διαβάσεις εντατικά; Το καλοκαίρι! Δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο. Εγώ έτσι κατάφερα και πέρασα το Superior, με διάβασμα έντονο Ιούνιο-Ιούλιο.

Filotas είπε...

To intermedio! Μονο έτσι θα γίνει όπως την κόβω την δουλειά! Μέχρι τέλος Απριλίου θα τελειώσω την γραμματική και μετά το καλοκαίρι θα πρέπει να τα εμπεδώσω και να θυμηθώ το λεξιλόγιο που έχω κάνει! Σεπτέμβρη - Οκτώβρη pass - papers με την Pilar και Νοέμβριο εξετάσεις!

Πάνερμος...