Τετάρτη 15 Μαρτίου 2006

Συνθήματα και προσευχές…

Σήμερα θα έπρεπε όλοι να απεργούμε! Έπρεπε με την έννοια της ευθύνης για αυτά που έρχονται. Στη εποχή που η ευθύνη πετσοκόβεται στα «σφαγεία της ενημέρωσης». Κι αν δεν απεργήσω εγώ και γράψω να μη με διαβάσετε, να μη με ακούσετε. Γιατί αν με διαβάσετε αυξάνεται την αξία αυτού που κάνω, αφού οι υπόλοιποι συνάδελφοι μου δεν γράφουν και μόνο από εμένα και όποιον άλλον δεν «αισθάνεται την ευθύνη», μπορείτε να ενημερωθείτε μια τέτοια ημέρα. Δεν θα πληρωθώ όμως για αυτή την υπεραξία της δουλειάς – αν ήταν παροξύτονη ή λέξη θα ήταν κυριολεξία! – μου. Θα περιμένω την ανταμοιβή μου όταν με το καλό, αν ποτέ δοθούν, ανακοινωθούν οι αυξήσεις που πέτυχαν οι συνάδελφοι μου απεργώντας! Απεργία!…

Θυμάμαι σα να ‘τανε χθες την διαδρομή του τρένου από την Αλεξανδρούπολη μέχρι τον σταθμό του Διδυμοτείχου. Φέρρες, Λάβαρα, και το ποτάμι πλάι να συνοδεύει το άδειο βλέμμα των φαντάρων. Σε κάθε σταθμό που κατέβαιναν οι «σειρές» από το 604 Τ.Π. που είχε έδρα τότε στο στρατόπεδο Καμπάνη στο Κιλκίς, τους παροτρύναμε να μη μασάνε, αλλά μέσα μας, όσο πλησιάζαμε ο καθένας στον προορισμό που αναγράφονταν στο «φύλο πορείας» του, μόνο θλίψη υπήρχε γιατί με κάποιους δεν θα ξανασυναντιόμασταν και αγωνία για το που θα βρεθούμε όταν κατέβουμε από το τραίνο. Όταν κατέβηκα στο Διδυμότειχο κι άκουγα πίσω μου τις φωνές των «σειρών» που θα συνέχιζαν βόρεια, σκέφτηκα τους τελευταίους φαντάρους που θα κατέβαιναν και δεν θα είχαν κανένα πίσω στο τρένο να τους εμψυχώσει!...

Μια προσευχή για να ηρεμήσει ο ποταμός οι αναμνήσεις!...

5 σχόλια:

ci είπε...

Την έχω κάνει τη διαδρομή πολλές φορές - όχι βέβαια ως φαντάρος:Ρ- και εκείνα τα σημεία που είναι πολύ κοντά στο ποτάμι σου αφήνουν μια πολύ περίεργη αισθηση.
Το μεγάλο θέμα βέβαια είναι τι αίσθηση θα μάς μείνει (και) φέτος από όσα παρακολουθούμε!

Καλησπέρες, ξεκλείδωσαν και τα σχόλια επιτέλους!

Nada είπε...

Υπηρέτησα κι εγώ στο καμπάνη, 604 Τ.Π.... Τι μου θύμισες τώρα!!!

Filotas είπε...

Κλέιδωμα χωρίς κλειδί, γίνεται συν-νιφάδα μου?! Καλησπέρες μουχλιασμένες με ψιλόβροχο!...
Nada μήπως είσαι και σειρά 217?!

Juanita La Quejica είπε...

Kαι με το φουσκωμένο ποτάμι στα μέρη σας τί γίνεται σήμερα;

Filotas είπε...

Querida juanita, τα δικά μας κοντινά ποτάμια, ο Νέστος και ο Στρυμόνας είναι ήσυχα ποτάμια, ο Έβρος είναι φουσκωμένος όπως το συνηθίζει τελευταία! Από ότι έμαθα σήμερα η ροή των υδάτων έχει σταθεροποιηθεί, αλλά το ύψος τους παραμένεις πάνω από τα όρια συναγερμού. 250.000 στρέμματα εκτάσεων είναι υποβρύχιες. Είδα κάποιο ρεπορτάζ με αγελάδες να είναι μέσα στο τιτανικό μαντρί τους κλεισμένες και τα πόνεσε η ψυχή μου τα ζώα. Δεν μπορούσαν να τα ανοίξουν να φύγουν να γλυτώσουν τα ζώα από τον πνιγμό?!
Τι ζώα είμαστε ώρες - ώρες?!

Πάνερμος...