Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2006

3 years later...

13 σχόλια:

Filotas είπε...

Ένας μικρός θεός!...

Ανώνυμος είπε...

3 years later...
For me it's...5 years ago...
Ci vediamo!

Filotas είπε...

Εσύ μάλλον είσαι πιο ...παλιά!

kyriayf είπε...

γεια χαρά... άσχετο με το post αλλά σήμερα μπήκα στη μπλογκόσφαιρα να καταθέσω τις παραμυθίες μου... από τα νοτιοδυτικά... ο σύντροφος και συνοδοιπόρος μου είναι από τα μέρη σας!!! βρέθηκε τυχαία εδώ και έμεινε μαζί μου... νοσταλγεί τον τόπο του και ειδικά το σπήλαιο του Μααρά... και το Φαλακρό όρος...μου υποσχέθηκε να με συστήσει στους τόπους αυτούς... αλλά εγώ θέλω να δω τα νερά της Αγ. Βαρβάρας. τώρα μεταφυτεύει τις λεβάντες στο μπαλκόνι... φυτολογίας εγκώμιον σε κήπο που στήσαμε στο ρετιρέ...

Filotas είπε...

Γεια σου kyriayf! Καλώς ήρθες στο Calle Drama!...
Κάθε επίσκεψη σαν την δική σου είναι για μένα και για τους φίλους - θα τους γνωρίσεις σύντομα αν εξακολουθήσεις να μας επισκεπτεσαι - μου μια ευχάριστη έκπληξη. Νοτιοδυτικά? Μάλλον Ηλεία ή καμιά Αιτωλοακαρνανία; Ή μήπως Επτάνησα?
Μέχρι να σε συστήσει ο καλός σου στα μέρη μας, μπορείς να ξεκλέβεις εικόνες από εδώ και από την καλή μας συν-νιφάδα! Ωραίοι οι κήποι στις ταράτσες!...
Χαιρετίσματα!

0comments είπε...

Γερνάς όταν μετρώντας τους νεκρούς σου αισθάνεσαι όλο και πιο μόνος.

kyriayf είπε...

μ' έπιασες! από την Ηλεία έρχομαι... αλλά ντρέπομαι για τον τόπο καταγωγής μου!! θα βρεθώ και στους τόπους σας!!! ο καλός μου μου 'ταξε πετρόχτιστο στα ορεινά...αλλά θέλω και ποτάμι... λατρεύω την patty smith όμως!!! πως μπορώ να ακούω τις εκπομπές σου μέσω net; Ο καλός μου ξέρει το σταθμό σας!!!

Filotas είπε...

Μάλλον γίνεσαι σοφότερος amig0!...
Kyriayf σας βλέπω κατά Παπάδες ή Ποταμούς μεριά! Έχει ωραία πετρόκτιστα και σε τιμές ευκαιρίας και ποτάμι - λίμνη που διέρχεται είναι ο Νέστος! Ο σταθμός μας δυστυχώς, προς το παρόν δεν ακούγεται μέσω ίντερνετ! Υπομονή!

Agobooks είπε...

Σταθμός είπες;
Ποιος σταθμός είναι αυτός αδερφέ;
Βρε μπας και σε ξέρω ;

Juanita La Quejica είπε...

Άντε, και μέσω ίντερνετ σύντομα εύχομαι!

Filotas είπε...

Δεν αποκλείεται να γνωριζόμαστε, δεν είναι δα και Αθήνα η Δράμα! Στο Ράδιο Ηχώ δουλεύω...
Juanita ευχαριστούμε για τις ευχές!...

ci είπε...

Μουσική άκουσα και μπήκα, αλλά φυσικά να φέρω και τις φωτό ;) Ειδικά τώρα που η Δράμα γίνεται όλο και πιο κούκλα!!

Besitos στην παρέα:)

Filotas είπε...

Καλώς μας βρήκες citronella! Besitos!

Πάνερμος...