Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2006

Χρόνια σου Πολλά P.J.!

Δεν υπάρχει άλλη γυναίκα στη σύγχρονη ροκ μουσική που να μου ασκεί τόσο δυναστικά την γοητεία της με το ύφος και τα τραγούδια της. Μια μικροκαμωμένη γυναίκα από τη Νότια Αγγλία που έχει τραγουδήσει τα πιο παράφορα ερωτικά τραγούδια των τελευταίων δεκαπέντε χρόνων, πότε με καταιγιστικές κιθάρες, πότε με ατμόσφαιρα παραμυθιού ή εφιάλτη. Πάντα όμως με τον μοναδικό της τρόπο.

H P.J. Harvey είχε χθες τα γενέθλια της και ήταν αυτή η αφορμή να μάθω και την ηλικία της. Που δεν με νοιάζει, γιατί θαρρώ ότι αυτή εδώ η γυναίκα θα παραμείνει άφθαρτη στο πέρασμα των χρόνων.

Έχω περάσει ατελείωτα βράδια με τα τραγούδια της, νύχτες που δεν θα ξημέρωναν χωρίς αυτά, τραγούδησα άπειρες φορές τα ρεφρέν τους, δεν υπήρχε πρόγραμμα μου για ολόκληρα χρόνια που να μην είχε ένα τουλάχιστον τραγούδι της. Την έχω δει μόνο μια φορά σε συναυλία στην Αθήνα, πριν από τέσσερα χρόνια στο Rockwave. Φορούσε ένα κόκκινο φόρεμα και πηγαινοερχόταν διαρκώς πάνω στην σκηνή, τραγούδησε ότι θα ήθελα να ακούσω, αλλά νομίζω πως ότι κι αν έπαιζε θα μου ήταν αρκετό στην πρώτη αυτή φορά που την έβλεπα απέναντι μου πάνω στην σκηνή.

Η P.J. Harvey είναι για μένα το πρότυπο της ροκ γυναίκας της γενιάς μας. Χρόνια σου πολλά P.J.!…

Info: www.pjharvey.net

Πάνερμος...