Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2006

Ψηφίζουμε νωρίς και πάμε για κάστανα!


Η μέρα των εκλογών είναι μια ενδιάφέρουσα μέρα. Κυριακή! Αν έχεις κατασταλάξει εκλογικά ή αν δεν ασχολέισαι ιδιαιτέρως. Εμένα η αλήθεια είναι ότι με παίδεψε πολύ το τι θα ψηφίσω στον Δήμο, όπου εκτός από τον υποψήφιο του Κ.Κ.Ε. δεν έχουμε άλλον αριστερό ύποψήφιο. Αλλά μια ψήφος που είναι να πέσει στο σκοτάδι της κάλπης, προφυλαγμένη από τις άλλες μέσα στον φάκελο της, πέφτει κι ας μην είμαι ικανοποιημένος από την δράση του υποψηφίου που τελικά επέλεξα. Δεξιό δήμαρχο δεν ψηφίζω. Ούτε εν ενεργεία, ούτε επίδοξο...
Στη Νομαρχία η επιλογή ήταν ξεκάθαρη εξ αρχής. Θα σηκωθώ πρωί, θα ανηφορίσω για το "γυμνάσιο Αρρένων" θα ρίξω τα ψηφοδέλτια στις κάλπες και μετά θα πάρα το αμάξι και θα πάμε προς Σιδηρόνερο μεριά, να ψηφίσει και η καλή μου. Κατά τις έντεκα θα έχουμε τελειώσει. Η πρόγνωση λέει για ηλιόλουστη μέρα, τα βουνά μας είναι υπέροχα αυτή την εποχή και οι καστανιές έχουν αρχίσει να ρίχνουν τις δικές τους ακανθώδεις "ψήφους". Θα πάμε λοιπόν για καταμέτρηση ακανθωδών "ψήφων"!...
Τα βράδυ θα γυρίσουμε στην Δράμα για να μάθουμε ποιοι από τους επικρατέστερους υποψηφίους τελικά επένδυσαν αποτελεσματικά τα χρήματα τους. Δυστυχώς για την πόλη και το νομό μας...
Καλό "βόλι" σε όλους και όλες!

Αριστερά όπως βλέπετε την φωτογραφία, πίσω από το δεύτερο ύψωμα που φαίνεται βρίσκεται το θρυλικό Μεσοβούνι (Σιδέρβα) όπου το τοπικό συμβούλιο εκλέγεται από τις καστανιές!...

9 σχόλια:

Δρούλιας Ευθύμιος είπε...

kalo voli k se esena

ci είπε...

δυστυχώς δε λες τίποτα .. α ρε μακάρι να ψήφιζαν και σε μας τα κάστανα!
καλές βόλτες angelito!
καλά μυαλά στους συμπολίτες μας!!

0comments είπε...

Α σον Σκαλωτήν μερεά;

Καλές βολτούλες φίλε!!!

cuentos_nat είπε...

αγαπητα αδελφια, εκανα κι εγω το χρεος μου και πηγα στο χωριο να ψηφισω.
εκανα μια υπεροχη βολτα μεσα στα δεντρα και διπλα στον Νεστο ποταμο,πηρα και τις ντοματουλες μου απο τον μπαχτσε της θειας μου, πηρα τις ανασες μου τις καθαρες και ξαναγυρισα πισω.
και μονο για την βολτα αξιζε τον κοπο...
φιλια σε ολους και καλες τετοιες βολτες.

Ανώνυμος είπε...

paei kairos pu diabazo gia tis eksormiseis su stis ditikes plagies tou nomou, kai anarotiomun giati pote kai aptin alli?!? eukairia oi ekloges! euxomai na perases omorfa! to sidironero einai to xorio mu! kai einai super etsi? e? e?:)filia

Filotas είπε...

Υπέρ λαού ευχαριστώ για τις ευχές σου!
Το Χαρακίρη ολοκληρώθηκε συν-νιφάδα μου. Και τα μυαλά στο μπλέντερ!:-)
Α σον Καλλίκαρπον και Σιδερόνερον και Σκαλωτήν amig0!
Natoula μας καλά έκανες και ψήφισες. Πρέπει να αναφέρω όμως ότι θα χρειαστεί να μεταδημοτεύσουμε στην πόλη για να βγάλουμε όσο θα ζούμε και κανένα δήμαρχο!
Nosferie κι εσύ από το Σιδηρόνερο τέκνον? Από μικρός με άρεσε το όνομα γιατί είχε πολύ μηστήριο! Άκου Σιδηρόνερο...
Καλή εβδομάδα σε όλους και όλες!!!

Ανώνυμος είπε...

gnoston kai os "ironwater" angelito:)

Katerina ante portas είπε...

Άφησες τους γάμους-και τις ..κουμπαριές-και πήγες για κάστανα;
(Ελπίζω να άξιζαν τον κόπο,φίλε μου)!

Filotas είπε...

Άξιζε και παράξιζε Κατερίνα μου! Εκτός από κάστανα μαζέψαμε και αγριόμηλα και κράνα!...

Πάνερμος...