Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2006

Καιρός να γίνουν οι παρελάσεις, διαδηλώσεις...

Θεσσαλονίκη σήμερα!

7 σχόλια:

ci είπε...

καλό σ-κ με ήλιο!:))

Filotas είπε...

Καλό Σ-Κ συν-λιακάδα μου!:-)

Filotas είπε...

Ποιο blog ρε?!
Φιλιάδες!:-)

mindstripper είπε...

Δεν μπορεί ρε γμτ να είναι αυτός ο μόνος τρόπος...
Φιλιά από Αθήνα Angelito μου! :-)

Filotas είπε...

Μπορεί δεν μπορεί πρέπει να βρεθεί τρόπος φιλενάδα μου καλή! Φιλιάδες γαλανόλευκες!...
IC, mat!;)

0comments είπε...

Αφού οι διαδηλώσεις έγιναν παρελάσεις και η ΕΞΕΓΕΡΣΗ του Πολυτεχνείου άλλη μια βαρετή γιορτή. (Πολυτεχνείο – Χούντα 0 - 1) …

Για να μη μιλήσω για το ΜΕΓΑΛΟ Αντιφασιστικό αγώνα του ΛΑΟΥ μας που πιστώθηκε στο "όχι" του γερμανοτσολιά φαλαγγίτη μεταξά. Που αφού γέμισε την Ελλάδα μελανοχίτωνες, μετά τους είπε "ξέρετε" θα με λιντσάρουν αν σας καλοδεχτώ. Εξάλλου αυτός θα πολεμούσε;
Όσο για τους Έλληνες αντιφασίστες οι πιο "επικίνδυνοι" ήδη έκαναν τουρισμό στα νησάκια. Και φυσικά παραδόθηκαν με τα βραχιολάκια στους κατακτητές που τόσο θαύμαζε.
Ναι καλή μου mind!
Λαός εξεγερμένος
Πάντα κερδισμένος
Όσο κι αν οι κατασταλτικοί μηχανισμοί, ιδεολογικοί και μη, έχουν εκσυχρονιστεί, πρέπει να καταλάβουμε ότι εφόσον οι εκλογές είναι πρόσχημα δημοκρατίας, οι μάχες κερδίζονται στο δρόμο (με ό,τι περιλαμβάνει ο όρος)

Πολλά φιλιά
απ' την τρικυμία μου!

Filotas είπε...

"Τρικυμισμένε" μου φίλε Χαίρε!...

Πάνερμος...