Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2006

Μια έκπληξη, μα τι έκπληξη?!...

Διάβαζα την Πέμπτη το τελευταίο ποστ της «γλυκιάς» μας φίλης mindstripper, κάνοντας στα κλεφτά, όπως αρμόζει σε μισθωτούς – μόνο οι εργοδότες θα μας κλέβουν; -μια «στάση εργασίας». Παραμυθένιες καθημερινές ιστορίες στο μπλογκάκι της, διαβάζοντας το κείμενο μου ήρθε στο μυαλό ένα κομμάτι του Θανάση Παπακωνσταντίνου – άλλος «ξηρός» παραμυθάς αυτός ο μάγκας! – «οι Γριές» με τον γρήγορο ρυθμό και έψαξα στον "γκούγκλη" για να βρω τους στίχους. Με παρέπεμψε στην Κοιλάδα των Τεμπών, μια ιστοσελίδα αφιερωμένη στον Θανάση Παπακωνσταντίνου.

Την είχα επισκεφθεί πριν κανα – δυο χρόνια όταν διοργανώσαμε – σήμερα με κάλεσε η αστυνομία για ένα χρεωστούμενο τιμολόγιο στην ΑΕΠΙ – την τελευταία συναυλία του Θανάση με τους Λαϊκεδέλικα. Από τότε δεν είχα ξαναπάει στην "Κοιλάδα". Την είδα αλλαγμένη και πολύ πιο όμορφη, ζωντανή και ζωηρή. Βρήκα τους στίχους και τους επικόλλησα στο ποστ της mindstripper, χαιρέτησα την παρέα και συνέχισα να γράφω κάτι ονόματα για έναν αγώνα – μην πάει ο νους σας στο πονηρό, δουλειά γραφείου κάνω…

Χθες κοιτώντας τα ίχνη των επισκεπτών μου, βλέπω μια επίσκεψη προερχόμενη από την Κοιλάδα των Τεμπών. Με ανακάλυψαν, σκέφτηκα, τον αντιγραφέα. Καμιά φορά στην παρέα, «κλέβουμε» διάφορα από αγάπη για αυτούς που μας τα χαρίσανε απλόχερα. Στίχους, νότες, ανέκδοτα, ατάκες, πολλά καλούδια…

Ακολούθησα το λινκ και βρέθηκα στο φόρουμ της κοιλάδας. Περίμενα να βρεθώ σε κανέναν ιχνηλάτη, αλλά εκεί υπήρχαν σχόλια για τον ολοκαίνουργιο δίσκο του Θανάση, που λέγεται «Διάφανος».σαν τα Κρίνα; σαν το θαλασσινό νερο στα Κουφονήσια; σαν την ματιά του φίλου;…

Κάποιος από τα μέλη του φόρουμ αναρωτιόταν για τα nickname που εκφωνεί ο Γιώργος Μπαντούκ στο κομμάτι, You, the Universe. Παρακάτω κάποιο άλλο μέλος του φόρουμ εξηγούσε ότι τα ψευδώνυμα, αντιστοιχούν σε bloggers και παρέθετε τα link των blogs. Εμένα, τον χοιροβοσκό, τον old boy, τη Νεράιδα, τον Πολύβιο και αρκετούς άλλους!!!

Πλάκα μας κάνει ο μίστερ; αναρωτήθηκα…

Χρόνια τώρα έχω συμμετάσχει ως διοργανωτής σε δεκάδες συναυλίες που έγιναν στην Δράμα. Με έναν "παράδοξο" σύλλογο, το «ιδεόγραμμα» και μια αλλοπρόσαλλη πλην όμως φιλόμουση δράκα ανθρώπων. Το μοναδικό μου κέρδος όλα αυτά τα χρόνια κάτι υπέροχες βραδιές, συνήθως μετά το τέλος των συναυλιών και μερικές καλές φιλίες. Πιστεύω ότι γι’ αυτό γεννήθηκα. Για να γνωρίσω ανθρώπους που θα ζήσουν με τον Angelito μερικές στιγμές συντροφικές, παραμυθένιες, απλές και ξάστερες. Ανθρώπινες γαμώ το σπανάκι μου!

Ποτέ δεν ζήτησα κάποιο τηλέφωνο από τους ανθρώπους που γνώρισα, άλλους καλά άλλους λιγότερο. Τρύπες, Active Member, Deus X Machina, Ξύλινα Σπαθιά, Αλκίνοος Ιωαννίδης, Σωκράτης Μάλαμας, Θανάσης Παπακωνσταντίνου, Sipan, Κώστας Θεοδώρου, Big Sleep, Λώλαμα –SamheinZiggy Was, Ross Daly – Μιχάλης Νικολούδης, Δημήτρης Ζερβουδάκης, One drop, Ziad Rajab, Βασίλη Καζούλη, Raining Pleasure. Όλο και κάποιον θα ξεχνάω, ας με συμπαθάει...

Παράπονο το έχω που δεν κατάφερα να φέρω τους Bokomolech. Θα ήθελα να έρθει και η P.J. Harvey – η παντοτινή «ερωμένη» - αλλά δεν συνηθίζω -πια- να ασχολούμαι με τα «άπιαστα». Ας ετοιμάζονται πάντως οι Infidelity, αυτοί είναι το τελευταίο μου κόλλημα…

Έτσι δεν είχα καμιά απαίτηση να ξαναδώ κάποιον από όλους αυτούς που συνάντησα με αφορμή μια συναυλία σε μια πόλη μεταξύ δύο "ανόμοιων" ποταμών. Του Νέστου και του Στρυμόνα. Για τα βουνά δεν θέλω να μιλήσω, δεν μου το επιτρέπουν άλλωστε οι καθυστερήσεις των νιφάδων για φέτος. Δεν περίμενα να αναφερθώ – ή το περίμενα τελικά; - στα thanks κάποιου δίσκου. Πολύ περισσότερο σε κάποιο τραγούδι...

Ποτέ δεν ξέρεις όμως…

Ο Μπαντούκ αναφέρει ένα όνομα που δεν κουβαλάει καμία ιστορία πέρα από αυτά τα ποστ που έχετε διαβάσει εδώ. Κάποιοι, κάποιες, αγαπημένοι κι αγαπημένες με ξέρετε, κάποιοι όχι. Από εδώ γνωριζόμαστε, καλά ή λιγότερο, δεν έχει σημασία. Ο Angelito είναι blogger, ούτε «ραδιοφωνιάς», ούτε d.j., ούτε τίποτα. Είναι όλα αυτά μαζί και τίποτα πιο πριν από αυτά…

Πολλά λέω όμως…Τι είναι εδώ προσωπικό ημερολόγιο;!

Χάρηκα που το έμαθα. Και την χαρά μου θέλω να την μοιραστώ με όλους και όλες εσάς που είσαστε συντροφιά μου εδώ στο Calle Drama και στο Νada para nosotros.

:))

9 σχόλια:

Juanita La Quejica είπε...

Πού το γράφουν Angelito; Δεν μπόρεσα να το βρω... στείλε link αν μπορείς!
Καλή Κυριακή!

0comments είπε...

Την ιστορία τη γράφουν οι παρέες.
Φιλιά

Filotas είπε...

juanita η σελίδα προφανώς ανανεώνεται και αλλάζει επειδή είναι φόρουμ! Αν μπεις στο τρακερ μου σε κάποιους επισκέπτες υπάρχει το λίνκ της κοιλάδαςε όπου είναι η σχετική αναφορά! Καλή εβδομάδα!
Πες το ψέμματα amig0!:)

Filotas είπε...

To σχόλιο είναι στο φόρουμ του σάιτ, στην ενότητα δισκογραφία, στο θέμα "Δίαφανος - ο νέος δίσκος οι εντυπώσεις μας", στην εντέκατη σελίδα των σχετικών σχολίων!

Ανώνυμος είπε...

μόλις το διάβασα στου old boy κι εδώ. είναι όντως μια υπέροχη έκπληξη και για μένα.

Filotas είπε...

Να είμαστε καλά Πολύβιε! Και εις άλλα με υγεία!:)

Ανώνυμος είπε...

Το μοναδικό μου κέρδος όλα αυτά τα χρόνια κάτι υπέροχες βραδιές, συνήθως μετά το τέλος των συναυλιών και μερικές καλές φιλίες. Πιστεύω ότι γι’ αυτό γεννήθηκα. Για να γνωρίσω ανθρώπους που θα ζήσουν με τον Angelito μερικές στιγμές συντροφικές, παραμυθένιες, απλές και ξάστερες.

Γεια σου βρε Angelito μου και χαίρομαι κι εγώ μαζί σου...

Ο χρόνος τρέχει κι εγώ μαζί του ετούτη την περίοδο. Φιλιά στη Δράμα, φιλιά πολλά και σε σένα. :-)

Filotas είπε...

Φιλιάδες καλή μου!:)

Juanita La Quejica είπε...

Thanks!

Πάνερμος...