Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2006

Η μπάρα της ντροπής...


Θα θυμάστε όλοι και όλες την ιστορία με την σύγκρουση τρένου με φορτηγό έξω από την Δράμα τον περασμένο Απρίλιο, στο οποίο έχασαν τη ζωή τους τρεις άνθρωποι. Χθες βράδυ γύρω στις εννιά παρά είκοσι, μια γυναίκα 40 χρονών πήγε αμέριμνη να περάσει την σιδηροδρομική διάβαση και την ...έκοψε το Ιντερσίτυ που περνούσε ενώ οι μπάρες δεν κατέβηκαν για άλλη μια φορά!!!
Προκαλεί οργή η αδιαφορία των αρμοδίων επειδή:
- Από τα δύο σημεία που το εθνικό δίκτυο τέμνεται με το σιδηροδρομικό λίγο έξω από την πόλη της Δράμας, ανατολικά και νοτιοδυτικά, διέρχονται καθημερινά σχεδόν πάνω από 60.000 άνθρωποι, τουλάχιστον. Το συγκεκριμένο σημείο, νοτιοδυτικά της πόλης, βρίσκεται στο βόρειο άκρο των εγκαταστάσεων της πρώην Αθηναϊκής Χαρτοποιίας και επειδή είναι μέσα στον κάμπο και ακολουθεί ευθεία, πολλοί οδηγοί περνάνε με πολλά χιλιόμετρα την διάβαση.
- Στο δυστύχημα του Απριλίου είχε καταγγελθεί ότι δεν λειτούργησε η μπάρα. Ο Ο.Σ.Ε. ανέπτυξε μια σειρά από "σενάρια συνωμοσίας" σε βάρος του οργανισμού και υποστήριζε σθεναρά ότι δεν ευθύνονταν ο ίδιος. Το χθεσινό δυστύχημα δείχνει "ενδεχόμενο δόλο", όχι απλά εγκληματική αμέλεια. Η μπάρα λειτουργεί, αλλά που και που αφήνει κάνα αυτοκινητάκι να γίνει ...τροφή για τα τρένα.
- Έχει εξαγγελθεί εδώ και μια δεκαετία η κατασκευή ανισόπεδων διαβάσεων στα δύο αυτά σημεία, αλλά ακόμα ούτε μελέτη δεν υπάρχει. Βλέπετε τα μετρό και οι Ολυμπιάδες, ως ανάγκες πρεστίζ προέχουν!...
Τελικά, τι είναι μια σαραντάχρονη γυναίκα νεκρή στην άκρη της σιδηροδρομικής γραμμής;
Στατιστική όπως φαίνεται από την στάση των "υπευθύνων"...

7 σχόλια:

Μαύρος Γάτος είπε...

Αχ βρε Ανχελίτο. Κανείς δεν θυμάται, κι αυτό είναι το πρόβλημα.

Για εκείνους που θα έπρεπε να θυμούνται, η Δράμα μάλλον πέφτει κάπου στη Σιβηρία....

Κι για την κακόμοιρη γυναίκα απομένει στην καλύτερηυ περίπτωση μια αναφορά είκοσι δευτερολέπτων, ανάμεσα στον καινούργιο δίσκο της Βανδή και τα κομπολόγια του Αντρέα...

Filotas είπε...

Περνάμε συχνά από αυτή την μπάρα γάτε. Τι τύχη που δεν έχουμε αποτελέσει στοιχείο της στατιστικής?!
Αλλά από την άλλη υπάρχουν πάντα και τα "στοιχεία" που είχαν πρόσωπα και ζωή πριν να περάσουν από εκεί...
Είκοσι δευτερόλεπτα? Πολλά λες...

Ανώνυμος είπε...

πήγε αμέριμνη να περάσει...

Τί θα πει αμέριμνη; Ερχόταν το τραίνο και δεν έδωσε η κυρία σημασία; Έπρεπε λες να σταματήσει το τραίνο για να περάσει η αμέριμνη κυρία; Πολύ βαρύ το τίμημα για τη χαζομάρα, αλλά να μην κάνουμε και πανηγυρικό μνημόσυνο στη βλακεία...

ο δείμος του πολίτη είπε...

Angelito, το θέμα είναι κανείς δεν θέλει να αναλαμβάνει ευθύνες. Ο ΟΣΕ εδώ και πολλά χρόνια αποφεύγει να κάνει σημαντικές επενδύσεις. Τάχα δεν έχει χρήματα δεν επενδύει και για τον επιπρόσθετο λόγο ότι είναι μια ιδιωτική εταιρεία (ή έτσι λειτουργεί) που θέλει μόνο να κερδίζει. Οι επενδύσεις δε συμφέρουν, αφού το αγοραστικό κοινό είναι το ίδιο και δεν πρόκειται να αυξηθεί με νέες επενδύσεις.

Λυπάμαι, και έχω φίλους στη Δράμα, αλλά δεν βλέπω να γίνεται τίποτε. Εκτός αν μαζευείτε και αρχίσετε να φωνάζετε και να διαμαρύρεστε δυναμικά. Κλείστε κανα δυο δρόμους. Καληνύχτα.

ci είπε...

:(((
και τις δυο φορές παρά λίγο θα ήμουν στο εν λόγω τραίνο.
αλλά οκ μην είμαστε υπερβολικοί , έχει και εγνατία, κάποια χιλιόμετρα. από Ασπροβάλτα και πέρα.. λίγη ομίχλη, λίγος πάγος - διαλέγετε.
όπως λες στατιστική είναι.
καλύτερη υπόλοιπη βδομάδα!

0comments είπε...

...:(

Filotas είπε...

Anonymous το "αμέριμνη" σημαίνει ότι όταν υπάρχει σηματοδότηση και μπάρες σε μια σιδηροδρομική διάβαση που βρίσκεται σε εθνική οδό, μπορείς να εμπιστευτείς την σήμανση. Κατά τα λοιπά μπορούμε όλοι να κατηγορούμε τους "χαζούς" που πληρώνουν βαρύ τίμημα και να τελειώνουμε με το θέμα...
Δείμε υπάρχει σήμερα στις 11 το πρωί θα γίνει αποκλεισμός της σιδηροδρομικής γραμμής, αλλά δε νομίζω ότι κάτι θα γίνει άμεσα...Καλημέρα!
Citronella μας εγώ θα μπορούσα να είμαι στο αυτοκίνητο! Καλή εβδομάδα!
Amig0 τα ξέρεις...

Πάνερμος...