Δευτέρα 18 Ιουνίου 2007

Μικρός που είναι ο «κόσμος»

Δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι θα υπήρχε κάποιος καλοπροαίρετος άνθρωπος που θα ανέφερε στο blog μου, ότι ένα από τα κείμενα που δημοσιεύω, έχει δημοσιευτεί σε τοπική εφημερίδα και το έχει γράψει ο τάδε. Το είδα χθες το μεσημέρι γραμμένο σε σχόλιο και δεν ήξερα πώς να αντιδράσω.

Σκέφτηκα να τον ευχαριστήσω για την επισήμανση και να ανακοινώσω ότι θα προσφύγω με κάθε νόμιμο μέσω κατά της εφημερίδας γιατί δημοσιεύει τα κείμενα μου χωρίς εγώ να γνωρίζω τίποτα. Μια άλλη σκέψη ήταν να του αναφέρω ότι ο συντάκτης της εφημερίδας που κατονόμαζε, μου έχει παραχωρήσει το δικαίωμα να δημοσιεύω στο ιστολόγιο μου, οποιοδήποτε κείμενο του χωρίς την υποχρέωση από μέρους μου οποιασδήποτε αναφοράς στο όνομα του.

Εδώ και δύο χρόνια που έστησα το blog μου υπογράφω πάντα με το ψευδώνυμο Angelito. Ποτέ δεν θεώρησα ότι είχα κάποιον ιδιαίτερο λόγο ανωνυμίας. Δεν είναι δύσκολο κάποιος αν θελήσει να βρει κείμενα μου και στο ιστολόγιο και σε άλλες ιστοσελίδες. Οπότε και να καταλάβει ποιος είναι ποιος.

Το σχόλιο που αναφέρω ήταν γραμμένο από ανώνυμο χρήστη. Το διέγραψα χωρίς να απαντήσω.

Είναι πιθανό να μην έχω να κάνω με κάποιον καλοπροαίρετο αναγνώστη, αλλά με κάποιον που θεωρεί ότι με ξεσκέπασε και είναι ευκαιρία να κουτσομπολέψουμε…

Μικρός που είναι ο «κόσμος» τελικά…

5 σχόλια:

YO!Reeka's είπε...

...εγω λέω πάντως να κάνεις ένα τηλέφωνο στην εφημερίδα και να μιλήσεις με τον αρχισυντάκτη της.

Filotas είπε...

Υο reeka μιλάω μαζί του κάθε μέρα!:)

ci είπε...

;)))
ας μείνουν με την κακία τους!
besitos

0comments είπε...

Όλοι ξέρουν ότι είσαι ο Λιάνης Κανέλλης. Πες επιτέλους την αλήθεια!

Filotas είπε...

Ναι συν-νιφάδα μου, ας μείνουν!...
Amig0 δεν μπορώ να το κάνω αυτό ακόμα. Ας περάσει λίγος καιρός...(έχει πολλή ζέστη σήμερα!)

Πάνερμος...