Σάββατο 23 Ιουνίου 2007

Ο Sergent Garcia στην Καβάλα!!! (18/7/2007)


Μου το είπε προχθές το βράδυ ο Johnny και δεν τον πολυπίστεψα. Ο Sergent Garcia θα δώσει μία συναυλία στην Καβάλα στον Λιμενοβραχίωνα, την Τετάρτη 18 Ιουλίου στις 22:30 με γενική είσοδο 5(!) ευρώ.
Χθες λοιπόν τσέκαρα στην ιστοσελίδα του τις ημερομηνίες των επερχόμενων συναυλιών του και είδα ότι το νέο ήταν 100% έγκυρο. Με την συναυλία του ανοίγει το 7ο Φεστιβάλ Cosmopolis που από φέτος εισέρχεται σε έναν νέο κύκλο. Θα διεξαχθεί από 18-22 Ιουλίου στην παλιά πόλη της Καβάλας και έχει πολύ ενδιαφέρον μουσικό και όχι μόνο πρόγραμμα.
Από φέτος στις συναυλίες υπάρχει ένα συμβολικό εισιτήριο 5 η 10 Ευρώ, ενώ υπάρχει και εισιτήριο για 4 συναυλίες με κόστος μόλις 15 Ευρώ.
Αξίζει να επισημάνω ότι αυτή συναυλία θα είναι η πρώτη του Sergento στηνΕλλάδα, ενώ δεν θα παίξει σε άλλη πόλη. Ακόμα φαίνεται ότι τα φεστιβάλ της περιφέρειας μας, στήνονται και κάνουν πολιτισμό χωρίς να χτυπάνε στο κεφάλιτις τιμές των συναυλιών, όπως γίνεται αλλαχού, κυρίως σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Με την ευκαιρία της συναυλίας, έμαθα ότι πέρσι κυκοφόρησε ο καινούργιος δίσκος του Sergento, που έχει τον τίτλο "Mascaras".
25 κι απόψε!!!
(Λυπάμαι Tim Booth αλλά εσάς σας έχω ξαναδεί. Άσε που πέφτει μακρία το L.A. και είναι και ημέρα Τετάρτη οι συναυλίες)

6 σχόλια:

Νek είπε...

Ωραια, 23/7 έχω κλείσει για το βράδυ!

ci είπε...

A τώρα το έμαθες? Να δεις και το υπόλοιπο πρόγραμμα, δεν είναι βέβαια το ίδιο εντυπωσιακό με άλλες χρονιές αλλά και πάλι από τα καλύτερα Φεστιβάλ πανελληνίως.

Ανώνυμος είπε...

e oxi kai o johnny!!!

Filotas είπε...

Pandela πρέπει να ήμουν μετά το δεύτερο ρούμι παιδί μου και τα μπέρδεψα λιγάκι!
Pardon!:)

Filotas είπε...

Νεκτάριε, εσύ ξέρεις! Καλώς όρισες στο Calle Drama...
citronella μου μ' αυτά και με τ' άλλα, άργησα να το πάρω πρέφα!
Καλή εβδομάδα!

0comments είπε...

Υπάρχει σοβαρή πιθανότης να παραστει κι η αφεντομουτσουνάρα μου. Φιλιά

Πάνερμος...