Τετάρτη 14 Μαρτίου 2007

Μεταρρυθμιστές της πλάκας…

Στοιχεία που παρουσίασε η Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδας δείχνουν ότι τα ελληνικά νοικοκυριά πληρώνουν 4,4 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως για να έχουν πλήρη «δωρεάν» παιδεία. Μάλιστα οι ελληνικές οικογένειες πληρώνουν περίπου 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ για να εξασφαλίσουν στα παιδιά τους γνώσεις και δεξιότητες που οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες της παρέχουν μέσα από το εκπαιδευτικό τους σύστημα στους μαθητές!

Καμιά μεταρρύθμιση δεν έχει αλλάξει αυτή την κατάσταση. Απλές δεξιότητες και γνώσεις που θα έπρεπε μια παιδεία που θα συνδέεται με την παραγωγικότητα να τις παρέχει σε όλους τους μαθητές. Δεν είναι αντιπαραγωγικό οι μαθητές να ξοδεύουν ώρες εκτός σχολείου για να μάθουν μία ή δύο ξένες γλώσσες, ενώ στο σχολείο διδάσκονται ξένες γλώσσες και εξετάζονται γραπτά σε αυτές; Ποια μεταρρυθμιστική οπτική δεν βλέπει ότι τα ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν στο σχολείο τα σήματα κυκλοφορίας που θα πρέπει να μάθουν μετέπειτα για να πάρουν δίπλωμα οδήγησης;

Οι «μεταρρυθμίσεις» που σαν κύριο στόχο τους έχουν την παραχώρηση, ολοένα και περισσότερων τομέων του εκπαιδευτικού έργου σε ιδιώτες, με μοναδικό στόχο να μην αναλαμβάνει το κράτος τις ευθύνες του απέναντι στους πολίτες αλλά και να τους επιβαρύνει οικονομικά ολοένα και περισσότερο για γνώσεις και δεξιότητες που στην Ευρώπη παρέχονται από το εκπαιδευτικό σύστημα, δεν μπορούν να ξεγελάσουν κανέναν πολίτη που βιώνει καθημερινά αυτή την απαράδεκτη κατάσταση. Είναι καταδικασμένες σε αποτυχία…

Δημιουργός της εικόνας είναι η Ηρώ Αρμεύτη.

6 σχόλια:

maria_pin είπε...

Και πολύ καλά το θέτεις το ζήτημα- πολλά είναι εκείνα που θα έπρεπε να διδάσκονται στο σχολείο, και πολύ κακώς στην Ελλάδα το θεωρούμε δεδομένο οτι πρέπει να πληρώσουμε για να μάθει το παιδί μας, όπως πχ, πρέπει να πληρώσουμε για να πάμε στο γιατρό, η για να χειρουργηθεί ο μπαμπάς μας στην ώρα του!

Θα έπρεπε αντιθέτως όλα αυτά να τα απαιτούμε από την πολιτεία!
Αν και θα πρέπει να πω, με την εμπειρία και της Αγγλίας, οτι η παιδεία είναι αγκάθι για πολλές κυβερνήσεις, και πολλές χώρες, και τα προβλήματα εδώ είναι πολλά- αν και διαφορετικά.

0comments είπε...

Σκοπός μας είναι να καταδεικνύουμε με κάθε τρόπο ότι αυτές οι κυβερνήσεις είναι υπάλληλοι κάποιων μεγαλοαφεντικών κι ότι οι όποιες "Μεταρυθμίσεις" δεν είναι άλλο απ' τη δουλέιά που τους διόρισαν να κάνουν.

Filotas είπε...

Κάθε λιμάνι και καημός κάθε παιδί και δάκρυ, Μαρία μου! Για "πελατειακούς" λόγους είμαστε υποχρεωμένοι να τρώμε στην μάπα ένα κράτος με τον ελάχιστο ανταποδοτικό χαρακτήρα...Φιλιάδες!
Amig0 είναι φως φανάρι τι συμφέροντα εξυπηρετούν οι "μεταρρυθμίσεις". Όπως φως φανάρι είναι ότι οι πελάτες εξακολουθούν να ψωνίζουν από τα δύο μεγάλα σούπερ ...κόμματα και αδιαφορούν για τα αυτονόητα!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Σωστόοος. Το μόνο καλό (για τη μόρφωση των παιδιών και όχι για την τσέπη) είναι ότι πολλοί φροντιστές παράγουν και παιδεία, μέσα στα άλλα. Καλό για τα παιδιά μπροστά στην ανικανότητα του κράτους να παρέχει ολοκληρωμένη παιδεία. Αλλά πότε παρέχονταν θα μου πεις παιδεία; Γνώσεις στείρες μέσα από μία στείρα παπαγαλία έδινε.

Mirandolina είπε...

Έχω τόσο θυμό μέσα μου, με όλα αυτά - είναι απίστευτη η βία που αποδεχόμαστε, το αυτοκρατορικό στυλ της Μαριέττας Αντουανέτας και την απαξίωση των παιδιών που αρνούνται να σκύψουν το κεφάλι..

Δυνατά, Ανχελίτο μου.

Filotas είπε...

Για αυτό ακριβώς μιλάμε και παλεύουμε Δείμε. Την ουσιαστική μόρφωση στο δημόσιο σχολείο. Κι αν υπάρχουν φροντιστές που κάνουν καλή δουλειά, το κράτος θα έπρεπε να νοιάζεται πως θα τους εντάξει στο δημόσιο σύστημα για να έχουν οι μαθητές τους καλύτερους δασκάλους...
Μιραντολίνα μου τον θυμό μας και τα μάτια μας! Η μεγάλη δύναμη της αμφισβήτησης δεν βρίσκεται στον δρόμο, βρίσκεται στις στιγμές που ο καθένας παίρνει την απόφαση να κατέβει στον δρόμο!
Τα σέβη μου!:)

Μπάμπης Αργυρίου - When it's over... [ΘΕΜΑ]

Μπάμπης Αργυρίου - When it's over... [ΘΕΜΑ] : Ο Μπάμπης δεν μένει πια εδώ.