«Η υποθαλάσσια αρτηρία είναι μία νέα εθνική οδός που επιδιώκει να συνδέσει τη δυτική πλευρά της πόλης με την ανατολική, παρακάμπτοντας το ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης. Θα ξεκινά από το δυτικό τμήμα της πόλης και μετά από δύο τεράστιους σταθμούς διοδίων θα υπογειοποιείται κοντά στην περιοχή των δικαστηρίων, έχοντας καταστρέψει τα πρόσφατα αποκαταστημένα κτίρια κοντά στο λιμάνι. Το υποθαλάσσιο τμήμα θα φτάνει μέχρι το «Μακεδονία Παλλάς», απ’ όπου συνεχίζοντας υπέργεια θα επεκτείνεται στην παραλιακή λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου. Η λεωφόρος θα μετατραπεί σε δρόμο–«τέρας» εννέα λωρίδων, πλάτους 34 μέτρων, εις βάρος του πρασίνου της περιοχής. Η πρόσβαση στη θάλασσα θα γίνεται μόνο μέσω τριών πεζογεφυρών (!), ενώ η περιοχή της Ανθέων θα κληθεί να απορροφήσει –άγνωστο πώς– τον επιπλέον κυκλοφοριακό φόρτο. Στην πραγματικότητα, η υποθαλάσσια αρτηρία αποκόπτει την παραλία από τον ιστό της πόλης, ολοκληρώνει τη μετατροπή της παραλιακής σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, εισβάλλει σε ένα από τα ελάχιστα πάρκα του κέντρου, το Πεδίο του Άρεως (πάρκο Ανθοέκθεσης) και επιτρέπει στην πεζοδρομημένη λεωφόρο Νίκης την επέκταση των κυριλέ καφετεριών.»
Το σημαντικό στην υπόθεση αυτή είναι το αβάντζο που δίνεται στην χρήση αυτοκινήτου και η λογική της διάνοιξης νέων δρόμων για να κυκλοφορούν αυτοκίνητα, αντί να επιδιωχθεί να ενισχυθεί η χρήση μέσων μαζικής μεταφοράς, που θα βοηθήσει και στην ομαλοποίηση της κυκλοφορίας αλλά και θα μειώσει την ατμοσφαιρική ρύπανση που προκαλούν τα οχήματα. Είναι δείγμα πολιτικής αντίληψης των πραγμάτων και των αναγκών από την καθεστωτική σχολή σκέψης στην χώρα μας. "Είναι μεγάλο έργο, το σκεφτήκαμε, ας το κάνουμε. Ζήτω!.."
Περισσότερα στην διεύθυνση των Πειρατών της Παραλιακής
4 σχόλια:
Καλά εμείς φύγαμε νωρίς!
Για που?:)
Και να συμπληρώσω ότι με έγκυρες πληροφορίες -αλλά χωρίς να κόβω το κεφάλι μου- η σύμβαση απαγορεύει νέα ανταγωνιστικά έργα συγκοινωνίας. Από μόνο του είναι μόνο κακό (π.χ. περιμετρικός Θεσσαλονίκης), ηλεκτρικά τραμ κλπ. Πιο συγκεκριμένα με νοιάζει και γιατί ουσιαστικά θα μείνει η Σταυρούπολη χωρίς μετρό που υπολογιζόταν για το 2010 (το άλλο έργο επειδή υπογράφτηκε θα συνεχίσει κανονικά).
ΠΕΜΠΤΗ 29 ΜΑΡΤΙΟΥ 2007 στις 19.00 :
ΕΚΔΗΛΩΣΗ (Φάμπρικα -Υφανέτ)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30 ΜΑΡΤΙΟΥ 2007 στις 16.00:
ΠΟΔΗΛΑΤΟΠΟΡΕΙΑ (Καμάρα)
ΣΑΒΒΑΤΟ 31 ΜΑΡΤΙΟΥ 2007 στις 13.00:
ΠΟΡΕΙΑ (πλ. Ελευθερίας)
πειρατές της παραλιακής
http://www.peiratesalonica.gr/
Δημοσίευση σχολίου